Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby IBL w roku 2014 r., ZP39-149003

Instytut Badawczy Leśnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 05-090 Raszyn, Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7150300 , fax. 22 7200397
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Badawczy Leśnictwa
    Sękocin Stary, ul. Braci Leśnej 3 3
    05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 7150300, fax. 22 7200397
    REGON: 00011583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibles.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby IBL w roku 2014 r., ZP39-149003
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby IBL w roku 2014 r., Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej sprzedaży i dostawy zamówionych przez Zamawiającego artykułów na potrzeby Instytutu Badawczego Leśnictwa w Sękocinie Starym zgodnie z formularzem ofertowym i Szczegółowym Formularzem Cenowym, zgodnym ze złożoną ofertą . Wykonawca oświadcza, iż wszystkie artykuły przez niego proponowane są artykułami wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości. Podane w formularzu cenowym ilości artykułów są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem do wysokości zabezpieczonych środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym. Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 roku. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie -własnym transportem- do dostarczenia zamówienia w terminie 3 dni roboczych na własny koszt, do siedziby Zamawiającego. Realizacja niniejszego zamówienia będzie się odbywać na podstawie zamówień cząstkowych zgłaszanych faksem lub e-mailem przez Zamawiającego do Wykonawcy. Dokładny termin dostawy uzgodniony będzie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym telefonicznie. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Ze względu na miejsce docelowe zamówienia -osoba zamawiająca- potwierdza zgodność z fakturą wtedy kiedy odbierze przesyłkę z kancelarii Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo potwierdza odbiór dostarczonych artykułów. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie na kopii faktury, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości, rodzaju i kompletności zamówienia. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie powiadomić Wykonawcę o wadliwości towarów lub brakach ilościowych, według dostarczonej przez Wykonawcę dokumentacji. W przypadku niezgodności asortymentu, ilości lub jakości, Wykonawca winien niezwłocznie nie później niż w terminie 1 dnia dostarczyć na własny koszt towar zgodny z zamówieniem. W sytuacji, jak wyżej (tekst wytłuszczony), Zamawiający przyjmie fakturę VAT dopiero po dostarczeniu artykułów zgodnych z zamówieniem. WAŻNE: Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej uwzględni 30% sumy cen za komplet ORYGINAŁ czyli komórka oznaczona w Załączniku nr 3 do SIWZ na żółto, oraz 70 % sumy cen za komplet ZAMIENNIKI czyli komórka oznaczona w Załączniku nr 3 do SIWZ na zielono. Za szkody wynikłe w czasie transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się wystawiać do każdego zamówienia oddzielną fakturę VAT. Każde poszczególne zamówienie ma być zapakowane w oddzielne opakowanie. Zamawiający informuje, iż w danym miesiącu występować będą (jednak nie więcej niż dwie) dostawy do Białowieży i Krakowa gdzie Instytut Badawczy leśnictwa posiada swoje placówki. Koszt takich dostaw Wykonawca winien uwzględnić już na etapie składania ofert, gdyż Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za takie dostawy. Wykonawca składa jedną ofertę na cały asortyment. Umowa zostanie podpisane z Wykonawcą, który zaoferował najkorzystniejsze warunki odpowiadające Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibles.pl okienko BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach