Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5694230, 5694416, 5694263 , fax. 22 5694415
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, fax. 22 5694415
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, obejmująca: a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik nr 7 do SIWZ. b) Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. c) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w Załączniku nr 7 do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7 do SIWZ. d) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego oraz gwarantują należyte bezpieczeństwo pracy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. Materiały eksploatacyjne muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność. e) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nienaprawiane, nieregenerowane (również fabrycznie), w oryginalnych opakowaniach producenta nienoszących znamion otwierania z widocznym opisem zawartości, a w szczególności: - numerem katalogowym produktu, - nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone, - symbolem (logo) / nazwą producenta, - terminem przydatności do użytku. f) Materiały eksploatacyjne winny zostać wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, jeżeli na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę nastąpi utrata gwarancji na urządzenie, Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas. g) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie lub pogorszenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty i ryzyko związane z naprawą ponosi Wykonawca. h) Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas, w przypadku gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. i) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi minimalnie 24 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. j) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. k) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. l) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji: ul. Borowego 14, 30-215 Kraków, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, ul. Bratków 10, 40-045 Katowice, ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok, lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. m) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila. n) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach. o) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. p) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301243007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 22 maja 2015 roku do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy - jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, właściwa kwota winna zostać przelana na rachunek Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK, nr rachunku 18 1090 1056 0000 0001 2951 4897. O zachowaniu terminu wniesienia wadium świadczy data wpływu wadium na wskazany rachunek Zamawiającego. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, należy wraz z ofertą złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. W tym przypadku właściwego dokumentu nie należy łączyć w sposób trwały z ofertą (np. złożyć w oddzielnej kopercie), gdyż Zamawiający jest zobowiązany w odpowiednim terminie do zwrotu oryginału tego dokumentu. Jeżeli dokument potwierdzający wniesienie wadium będzie sporządzony w innym języku niż język polski, Wykonawca złoży tłumaczenie tego dokumentu na język polski potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma zamiar wnieść wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja taka dla swej ważności winna zawierać: - wskazanie nazwy postępowania, zamawiającego, wykonawcy oraz wystawcy gwarancji ubezpieczyciela/banku), - wskazanie kwoty wadium, którą wystawca zobowiązuje się wypłacić Zamawiającemu, - określenie terminu, w jakim gwarancja obowiązuje - z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać, że zabezpiecza ona ofertę przez cały okres, w jakim wykonawca jest nią związany, - nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy do zapłaty kwoty wadium na żądanie Zamawiającego, - wskazanie, iż wypłata kwoty wadium nastąpi w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art.24 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust.4 ustawy. Zwrot, zatrzymanie wadium następuje na podstawie art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach