Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek

Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-701 Kielce, ul. Krakowska 64
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3653100 , fax. 041 3455220
  • Data zamieszczenia: 2013-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o.
    ul. Krakowska 64 64
    25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3653100, fax. 041 3455220
    REGON: 29085679100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Postępowanie prowadzone jest w częściach: - I Część - Tusze, tonery, atramenty, bębny, taśmy barwiące do drukarek. - II Część - Tonery i bębny do kserokopiarki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. UWAGI: 1. Materiały eksploatacyjne z Części I, II muszą mieć parametry nie gorsze niż produkty wymienione w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ . 2.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że będą to materiały o parametrach techniczno - jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów oryginalnych pochodzących od producenta sprzętu do którego są przeznaczone. 3.Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne i fabrycznie nowe. Przez produkty oryginalne i fabrycznie nowe rozumie się produkty nowo wytworzone w całości tzn. nowa obudowa, nowe dysze, nowy tusz, nowe bębny światłoczułe, nowe oryginalne opakowanie, stosowane typowo dla nowego produktu przez jego producenta. 4.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia opakowany był w oryginalne opakowania producenta zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt ( nazwa producenta, numer katalogowy, symbol i termin jego ważności - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału) zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym materiale eksploatacyjnym opakowanym w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem zewnętrznym. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości ) i nie regenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej, przerabianego, gdzie jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wykonany z zastosowaniem używanych elementów. 5. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości, pojemności i wydajności (przedstawione w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ). 6.Zamawiający w celu stwierdzenia równoważności oferowanych produktów wymaga, aby Wykonawca składający ofertę na produkty równoważne załączył do oferty opis produktów równoważnych potwierdzający spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. 7.Dokument potwierdzający, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom Zamawiającego i są równoważne w stosunku do produktu oryginalnego musi być wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości oferowanych produktów równoważnych lub producenta oferowanych produktów równoważnych. Dokument musi wskazywać producenta i symbol produktu w stosunku do którego oferowany produkt spełnia warunek równoważności oraz parametry tego produktu równoważnego. Stwierdzenie równoważności nastąpi poprzez porównanie przez Zamawiającego treści specyfikacji wyrobu oryginalnego (w szczególności wymienionych w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ) z treścią dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę. Z porównania treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt równoważny posiada parametry nie gorsze niż produkt oryginalny w szczególności w zakresie pojemności, wydajności określonej liczbą stron formatu A4 oraz wartości procentowej zaczernienia określonej w specyfikacji produktu oryginalnego (wymienionych w kolumnie 4 Załącznika nr 1 do SIWZ). 8. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 9. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały eksploatacyjne są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. 10. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów równoważnych innego producenta, niż wskazany w ofercie. 11. Dopuszczalne jest zastąpienie produktów równoważnych produktem pochodzącym od producenta sprzętu do którego jest przeznaczony, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, oferowany materiał równoważny musi posiadać analogiczny układ, tak samo działający. 12. Wykonawca poda w Załączniku nr 2 do SIWZ nazwę producenta oraz symbol oferowanego materiału eksploatacyjnego do drukarek, kserokopiarek i faksów oraz jego pojemność i wydajność. 13.Wymaga się, aby produkt współpracował z urządzeniami wymienionymi w kolumnie 2 Załącznika nr 1 do SIWZ i odpowiadał co najmniej pojemności i wydajności wymienionejw kolumnie 4, mierzonym zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24711, ponadto proces produkcji oferowanego produktu powinien być zgodny z normami ISO 9001 i ISO 14001, bez elementów składowych odzyskanych w wyniku refabrykacji lub regeneracji z wcześniej użytkowanego materiału eksploatacyjnego. 14. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne do poniższych urządzeń (na gwarancji): - drukarek: Brother HL-4040CN (poz. 27-31 tab. - zał. nr 1), Brother MFC-7860DW (poz. 50 tab. - zał. nr 1) Brother HL 5340d,HL 5350dn (poz.34-35 tab. - zał. nr 1) HP OfficeJet 6000,HP OfficeJet 7000 (poz. 36-39 tab. - zał. nr 1), HP LaserJet P1102 (poz. 51 tab. - zał. nr 1), HP CP1515N (poz.58-61 tab. - zał. nr 1), Epson EPL-N2550 (poz. 48 tab. - zał. nr 1), Epson FX-850 (poz.57 tab. - zał. nr 1), , Samsung ML-1665 (poz. 49 tab. - zał. nr 1), Canon IP3600 (poz.52-56 tab. - zał. nr 1), - urządzenia wielofunkcyjnego: Brother HL 4150CDN/4570CDW (poz.62-65 tab. - zał. nr 1), Brother MFC5910DW (poz.67-70 tab. - zał. nr 1), - kserokopiarek: Xerox WC 5225 (poz.4 i 5 tab. Część II - zał. nr 1), Xerox WC 5222 (poz.6 i 7 tab. Część II - zał. nr 1) nie mogą powodować utraty gwarancji producenta tych urządzeń. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny równoważny, a uszkodzenie nastąpiło w trakcie okresu gwarancyjnego producenta sprzętu i nastąpiła utrata uprawnień gwarancyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany urządzenia na nowe oraz zwrotu kosztów jakie Zamawiający poniósł w związku z wysłaniem urządzenia do serwisu, w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami jak powyżej w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez autoryzowany serwis gwaranta urządzeń oraz faktura wystawiona za naprawę. W przypadku uszkodzenia urządzenia spowodowanego przez dostarczony materiał eksploatacyjny równoważny, a uszkodzenie nastąpiło po upływie okresu gwarancyjnego producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami jak powyżej w stosunku do Wykonawcy będzie protokół stwierdzenia szkody sporządzony przez serwis oraz faktura wystawiona za naprawę. 15.Wymaga się, aby na oferowane produkty z Części I, II Wykonawca udzielił rękojmi co najmniej 12 miesięcy od daty dostarczenia partii towaru. W przypadku dwukrotnej reklamacji materiału eksploatacyjnego równoważnego o tym samym symbolu, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. 16.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wzór umowy. 17.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W przypadku dopuszczenia podwykonawcy - Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 18.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od Wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia dostaw z podwykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - Część I - 3 500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) - Część II - nie jest wymagane. 2. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej w PLN należy wpłacać przelewem na konto Spółki z o.o. Wodociągi Kieleckie - nr 79 1030 1162 0000 0000 0508 0201. 4. Wadium, wnosi się przed upływem terminu składania ofert; w terminie składania ofert, kwota wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca, którego oferty nie zabezpieczono wymaganą kwotą wadium, zostanie z postępowania wykluczony a jego oferta odrzucona. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, oryginał dokumentu gwarancyjnego musi być złożony w Biurze Obsługi Klienta Spółki, przed upływem terminu składania ofert. 6.1.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancje lub poręczenia powinny być: a)bezwarunkowe, b)nieodwołalne, c)płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, d)wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, e) sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, f) winny zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowna warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tej ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkachokreślonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wod-kiel.com.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach