Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN BIUROWYCH ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Mazowiecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-29 764 57 33 , fax. 0-29 764 37 33
  • Data zamieszczenia: 2010-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Mazowiecka 3 3
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 0-29 764 57 33, fax. 0-29 764 37 33
    REGON: 00032486600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO MASZYN BIUROWYCH ORAZ TONERÓW DO KSEROKOPIAREK I DRUKAREK DLA POTRZEB SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek dla potrzeb Sądu Rejonowego w Ostrołęce, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień kod CPV: 30.12.51.10-5 - toner do drukarek laserowych,faksów, 30.12.51.00-2 - wkłady barwiące, 30.19.21.12-9 - głowice barwiące do maszyn drukujących, 30.19.21.13-6 - wkłady drukujące, 30.19.23.20-0 - taśmy do drukarek. 2. Oferta winna obejmować cały asortyment wśród zamawianych materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych oraz tonerów do kserokopiarek i drukarek. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Szczegółowy opis urządzeń, do których zamawiane są materiały eksploatacyjne oraz tonery Zamawiający zawarł w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne oraz znaki towarowe mają na celu zapewnienie wyłącznie równoważności składanych ofert, kompatybilności zamawianych materiałów z posiadanym przez Zamawiającego sprzętem oraz stabilności (nieawaryjności) działania sprzętu i nie mniejszej liczby stron wydruku o niegorszej jakości. Zamawiający nie wymaga składania próbek tonerów. 5. Termin realizacji umowy do 30.06.2011 roku. 6. Zamawiane materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych oraz tonery do kserokopiarek i drukarek będą dostarczane Zamawiającemu partiami w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego następnie faxem lub e-mailem na wskazany przez Wykonawcę fax. lub e-mail. 7. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy oraz jako przewidywane zapotrzebowanie na materiały eksploatacyjne, z uwzględnieniem przewidywanych zmian w sprzęcie, do którego zamawiane są w.w materiały. Ilości te będą przyjęte do wyceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający zastrzega, iż umowa będzie realizowana zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem, do wysokości zabezpieczonych w umowie środków, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w SIWZ. 8. W kolumnie 6 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca poda symbol oferowanego materiału lub toneru. 9. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nieregenerowanymi, niepoddanymi procesowi ponownego napełniania, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów, są wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu. Na oryginalnym opakowaniu producenta winien być umieszczony w widocznym miejscu numer katalogowy wskazujący typ, model urządzenia, do którego są przeznaczone oraz termin przydatności Wymagany minimalny okres przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych określa się na grudzień 2011 roku. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, to znaczy innego niż podany w SIWZ, pod warunkiem, iż zaoferowany asortyment będzie wytwarzany w systemie zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 i będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 11. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia powyższych warunków. 12. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć dokument potwierdzający dopuszczenie przez producenta sprzętu biurowego danego odpowiednika materiału eksploatacyjnego lub toneru do zastosowania w danym urządzeniu, bez utraty gwarancji, b) w formularz cenowym w kolumnie 11 - Uwagi - wpisać słowo równoważny. 13. Termin płatności 14 dni od daty otrzymania faktury. 14. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności dostarczonych materiałów z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie, a Wykonawca w terminie 3 dni wymieni materiały na zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. 15. W przypadku uszkodzenia sprzętu z powodu wadliwego materiału eksploatacyjnego Wykonawca na własny koszt dokona naprawy w terminie 14 dni od zgłoszenia lub na czas naprawy dostarczy sprzęt zamienny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach