Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materialów eksplatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 068 4565404
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
    ul. Podgórna 7 7
    65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4565403, 4565404, 4565277, fax. 068 4565404
    REGON: 97077008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materialów eksplatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 30192113-6 - wkłady drukujące 3. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia tuszy i tonerów równoważnych, o ile posiadają one rekomendację producenta sprzętu drukującego. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. W ofercie można przyjąć materiały innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających materiałom opisanym w SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za dostarczone materiały eksploatacyjne. 5. Zamawiający wymaga, aby każde urządzenie było chronione gwarancją naprawy w przypadku uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem zaoferowanego produktu. 6. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty posiadały deklarację producenta drukarek lub kserokopiarek dopuszczającą produkt do stosowania w drukarkach lub kserokopiarkach, jak również oświadczenie, ze stosowanie takich materiałów eksploatacyjnych nie naruszy umów gwarancyjnych i praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset. 7. Oferowane materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecjalizowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu. 8. Oferowane tonery i tusze nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. 9. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. 10. Termin przydatności do użycia oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia go do siedziby Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga aby na opakowaniach równoważnych wypisane były wszystkie typy drukarek i kserokopiarek, z którymi tonery i tusze są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. 12. Oferowane materiały eksploatacyjne winny posiadać indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE 13. Wraz z ofertą Zamawiający wymaga dostarczenia wybranych materiałów eksploatacyjnych (określonych w formularzu ofertowym- załącznik nr 2 do siwz.) w celu oceny jakościowej oferowanego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3b do SIWZ 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 i 3b do SIWZ 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3a i 3b do SIWZ 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem (liderem) był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo(upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z przepisami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Oferta musi być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika (lidera). 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV. pkt 1. ppkt 1.2., 1.3.,) musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy Pzp). - składa lider konsorcjum. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IV. pkt 1. ppkt 1.4), zobowiązany jest złożyć każdy z członków konsorcjum, w tym lider (art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 7. W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej, oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający oświadcza że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.1 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio iż: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych : a) wg załącznika nr 3 do SIWZ w przypadku Wykonawcy ubiegającego się samodzielnie o udzielenie zamówienia publicznego, b) wg załącznika nr 3a do SIWZ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonych działalności lub czynności, doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego (art. 22 ust. 1 pkt 1,2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Pzp) - jeśli dotyczy, c) wg załącznika nr 3b do SIWZ w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - jeśli dotyczy. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Inne oświadczenia i dokumenty: 2.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Deklaracja producenta drukarek i kserokopiarek dopuszczająca produkt (tusz lub toner) do stosowania w drukarkach i kserokopiarkach. 2.3. Oświadczenie producenta zapewniające, że stosowanie oferowanych tonerów i tuszy nie naruszy umów gwarancyjnych oraz praw patentowych producentów oryginalnych tonerów i tuszy. 2.4. Certyfikat bezpieczeństwa oraz znak dopuszczenia do obrotu w UE. 2.5. Próbki oferowanych tuszy i tonerów określone w formularzu ofertowym. 2.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania - o ile ofertę składa pełnomocnik(lider. 2.7. Umowę spółki cywilnej - jeżeli dotyczy. 2.8. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztami przekazanych próbek, przy czym cena próbki nie może przekroczyć ceny oferty minimalnej złożonej w tym postępowaniu a ilość próbek na fakturze nie może przekroczyć ilości minimalnej żądanej przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość materiałów eksplatacyjnych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach