Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH I SZCZEPIONEK DO SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-705 Poznań, ul. Zygmunta Noskowskiego 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 85 44 890 , fax. 61 85 44 834
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Poznaniu
    ul. Zygmunta Noskowskiego 23 23
    61-705 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 85 44 890, fax. 61 85 44 834
    REGON: 00029406500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse-poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BADAŃ LABORATORYJNYCH I SZCZEPIONEK DO SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w 2012 roku materiałów do badań laboratoryjnych i szczepionek do szczepień ochronnych dla laboratoriów i punktu szczepień WSSE w Poznaniu z podziałem na 30 części (w przewidywalnych ilościach określonych w załącznikach od 2.1 do 2.30 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport zamawianych materiałów i szczepionek na koszt wykonawcy oraz odbiór opakowań kaucjonowanych i niekaucjonowanych po zużytych odczynnikach na koszt wykonawcy lub pokrycie usług kurierskich, związanych ze zwrotem opakowań do siedziby wykonawcy. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w miarę bieżącego zapotrzebowania. 4. Przewidywane ilości materiałów i szczepionek, o których mowa w załączniku są orientacyjne i nie rodzą po stronie zamawiającego obowiązku ich wykupienia w proponowanych ilościach. 5. Dla materiałów do badań laboratoryjnych, dla których wskazany jest producent, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, jednak nie gorsze niż wskazane w SIWZ. 6. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymogi określone przez zamawiającego. Na potwierdzenie powyższego wykonawca przedłoży do oferty następujące dokumenty: - świadectwa kontroli jakości (certyfikat jakości produktu) dla materiału wskazanego przez Zamawiającego, - świadectwo kontroli jakości (certyfikat jakości produktu) proponowanego przez Wykonawcę - równoważnego, z podkreślonymi kolorem cechami charakterystycznymi, potwierdzającymi zgodność równoważnego produktu z produktem wskazanym przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych produktów opierać się będzie na porównaniu zawartości składników głównych danego odczynnika oraz jego stopnia zanieczyszczeń. 7. Wyjątek stanowią materiały oznakowane dodatkowo gwiazdką *, które są używane w laboratorium jako materiały odniesienia w kontroli wewnętrznej, bądź których parametry zostały określone w trakcie walidacji. Dla ww. materiałów dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że nie wpłyną one na charakterystykę metody i nie spowodują rewalidacji metod oraz utraty akredytacji. Zamawiający w tym przypadku zastrzega sobie prawo do wizualnej oceny odczynnika, a wykonawca na żądanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć próbki oferowanego materiału, w celu sprawdzenia jego właściwości. 8. Wymagania ogólne: - materiały, które mają określony termin przydatności muszą w dniu dostawy mieć nie mniej niż 75% ważności okresu przydatności określonego przez producenta, - materiały muszą być dostarczone w opakowaniach oryginalnych, nie większych niż w opisie, i z czytelnym terminem ważności, - materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, - gwarancja jakości w okresie ważności, - opisy i etykiety w języku polskim, jednostki zgodne z układem Si lub ich pochodnymi, - każda dostarczona partia materiałów na życzenie zamawiającego musi być udokumentowana np. świadectwem jakości, certyfikatem jakości, które należy dołączyć do produktów podczas dostawy, - każda dostarczona partia substancji chemicznych musi posiadać kartę charakterystyki substancji/mieszaniny, - szczepionki muszą być dostarczone z zachowaniem tzw. łańcucha chłodniczego, a ich ważność musi wynosić co najmniej 6 miesięcy od dnia otrzymania preparatu. - realizacja zamówienia na odczynniki do lateksu i surowice do aglutynacji szkiełkowej nie może być dłuższa niż 2 tygodnie od dnia złożenia zamówienia. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załącznikach do SIWZ - od 2.1 do 2.30 10. W zakres dostawy wchodzi również transport na koszt wykonawcy do siedziby Zamawiającego; 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr1. Testy mikrobiologiczne, pożywki wraz z dodatkami. 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 zł) Część nr2. Preparaty do odczynu lateksowego w kierunku Salomonella, Shigiella i E. Coli 1.800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset 00/100 zł) Część nr3. Odczynniki chemiczne do badań laboratoryjnych 2.400,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 zł) Część nr4. Odczynniki, rozpuszczalniki i odważki analityczne do analiz specjalnych 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset 00/100 zł) Część nr5. Materiały referencyjne 1.300,00 zł (tysiąc dwieście 00/100 zł) Część nr6. Surowice do aglutynacji szkiełkowej Salmonella i Shigiella 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset 00/100 zł) Część nr7. Podłoża mikrobiologiczne granulowane, gotowe i suplementy 2.900,00 zł (dwa tysiące osiemset 00/100 zł) Część nr8. Szczepionki do szczepień ochronnych - GRUPA 1 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100 zł) Część nr9. Szczepionki do szczepień ochronnych - GRUPA 2 6.400,00 zł (słownie: sześć tysięcy czterysta 00/1000 zł) Część nr10. Materiały pomocnicze 3.900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset 00/100 zł) Część nr11. Szkło laboratoryjne 2.300,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście 00/100 zł) Część nr12. Naczynka chromatograficzne 300,00 zł (słownie : trzysta 00/100 zł) Część nr13. Filtry do systemów oczyszczania wody 1.000,00 zł (słownie: tysiąc 00/100 zł) Część nr14. Testy i materiały odniesienia do oznaczania mykotoksyn 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) Część nr15. Kolumienki do ekstrakcji w fazie stałej 1.500,00 zł (tysiąc pięćset 00/100 zł) Część nr16. Kapilary do aparatu LightCycler 2.0 600,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) Część nr17. Roztwory wzorcowe do chromatografu ICP-MS 100,00 zł (słownie: sto 00/100 zł) Część nr18. Wzorce substancji chemicznych 100,00 zł (słownie: sto 00/100 zł) Część nr19. Filtry Sartorius 600,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) Część nr20. Testy diagnostyczne do oznaczania poziomu przeciwciał metodą immunoenzymatyczną ELISA 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy 00/100 zł) Część nr21. Testy diagnostyczne do oznaczania poziomu przeciwciał metodą immunoenzymatyczną ELFA 3.900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset 00/100 zł) Część nr22. Części eksploatacyjne do chromatografu jonowego DIONEX 600,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) Część nr23. Części do chromatografów cieczowych i gazowych 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta 00/100 zł) Część nr24. Akcesoria i odczynniki do HPLC 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) Część nr25. Testy do identyfikacji wąglika 100,00 zł (słownie: sto 00/100 zł) Część nr26. Materiały PCR 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100 zł) Część nr27. Odczynniki do identyfikacji grypy 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) Część nr28. Filtry strzykawkowe 100,00 zł (słownie: sto 00/100 zł) Część nr29. Odczynniki do analizy ilościowej GMO metodą Real-Time PCR 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) Część nr30. Odczynniki do identyfikacji Salmonelli metodą PCR i zestawy do ekstrakcji kwasów nukleinowych 5.800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset 00/100 zł) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - PRZELEWEM, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium zostaje wniesione na okres związania ofertą, tj. przez 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 39 1500 1621 1216 2000 8338 0000. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza, należy dołączyć do oferty. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu - PRZELEWEM będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeśli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 16. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelewy pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 18. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse-poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach