Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2010-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a 3a
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 00028862700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 16 pakietach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 16 pakietach: Pakiet 1 Materiały jednorazowe Pakiet 2 Rękawy do sterylizacji Pakiet 3 Akcesoria stomatologiczne Pakiet 4 Instrumenty Kanałowe Pakiet 5 Leki Pakiet 6 Masy wyciskowe Pakiet 7 Narzędzia stomatologiczne Pakiet 8 Nici z igła Pakiet 9 Odbudowa protetyczna Pakiet 10 Materiały pomocnicze Pakiet 11 Materiały protetyczne Pakiet 12 RTG Pakiet 13 Wiertła stomatologiczne Pakiet 14 Wypełnienia stomatologiczne Pakiet 15 Znieczulenia Pakiet 16 Materiały ortodontyczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp wraz z ofertą należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 pzp;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gumed.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 3 pakietach
Dodano: 2016-05-19 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 9 pakietach.2/2016/materiały
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 28 pakietach
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 7 pakietach. Nr 2/2015/materiały
Dodano: 2015-04-29 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 26 pakietach. 1/2015/materiały
Dodano: 2015-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 8 pakietach
Dodano: 2014-05-22 - Dostawa narzędzi, materiałów stomatologicznych, artykułów gospodarczych oraz środków czystości
Dodano: 2013-08-21 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii - znak sprawy 1/materiały/2013/3
Dodano: 2013-05-16 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii - znak sprawy: 1/2013/materiały/2
Dodano: 2013-04-02 - Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii ujętych w 23 pakietach
Dodano: 2013-03-14