Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych różnego zastosowania z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych specjalnego zastosowania, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych

Wrocławski Park Wodny S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-558 Wrocław, ul. Borowska 99
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7711500 , fax. 71 7711510
  • Data zamieszczenia: 2015-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Park Wodny S.A.
    ul. Borowska 99 99
    50-558 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7711500, fax. 71 7711510
    REGON: 93304118100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquapark.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych różnego zastosowania z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych specjalnego zastosowania, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych różnego zastosowania z podziałem na zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych specjalnego zastosowania, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość ofert równoważnych o parametrach właściwościach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w Formularzu Asortymentowo-Cenowym, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą karty charakterystyki produktu lub specyfikację jakościową. 4.Podana ilość Produktów wymienionych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d dla zadania nr 4 jest wielkością szacunkową, jaką Zamawiający zamierza zrealizować w okresie obowiązywania Umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 30% każdego asortymentu w ten sposób, że Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2a do SIWZ dla zadania nr 1, 2b do SIWZ dla zadania nr 2, 2c do SIWZ dla zadania nr 3, 2d do SIWZ dla zadania nr 4, który stanowić będzie odpowiedni załącznik nr 1 do Umowy. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewyczerpania całości przedmiotu zamówienia, tzn. do rezygnacji z objętych Umową części zamówienia w zakresie do 20 % wartości Umowy, bez żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy z tego tytułu. 6.Dostawy Produktów będą realizowane środkami transportu Wykonawcy. Wykonawca ponosi koszty: transportu, dojazdu do siedziby Zamawiającego, rozładunku i wniesienia produktów do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego. 7.Towar dostarczany przez Wykonawcę musi być: pozbawiony wad, opatrzony w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do użycia, powinien posiadać właściwe atesty, spełniać wymogi określone w obowiązujących dla nich normach. 8.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony: w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, wolny od zanieczyszczeń, nieuszkodzony, i zgodny z terminem ważności. 9.Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w odpowiednich opakowaniach (zamkniętych i nieuszkodzonych), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi i przystosowanym do przewozu materiałów budowlanych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10.Wymagania szczegółowe, zakres oraz ustalenia organizacyjne związane z przedmiotem zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a i 6b do niniejszej SIWZ. 11.Miejscem dostawy dla każdego z zadań jest budynek Wrocławskiego Parku Wodnego S.A. przy ul. Borowskiej 99, 50-558 Wrocław. 12.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Opis Kod CPV Główny kod: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 44111000-1 Materiały budowlane 44800000-8 Farby, lakiery i mastyksy 39224210-3 Pędzle malarskie 39230000-3 Produkty specjalnego zastosowania 44113200-7 Płytki 13.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 14.Zamówienie podzielone jest na cztery części, tzn. na cztery zadania: zadanie nr 1 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, zadanie nr 2 sukcesywna dostawa akcesoriów malarskich, zadanie nr 3 sukcesywna dostawa materiałów budowlanych specjalnego zastosowania, zadanie nr 4 sukcesywna dostawa płytek ceramicznych. 15.Ofertą częściową jest oferta złożona na wykonanie jednego lub dwóch lub trzech zadań. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na wykonanie dowolnej liczby zadań lub na całość zamówienia. 16.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP w wysokości nie więcej niż 20 % wartości zamówienia. 17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 18.Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. 19.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 20.Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 21.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 22.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia odnoszący się do konkretnego zadania/konkretnych zadań. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego określone w SIWZ, Formularzu Asortymentowo-Cenowym - opisie przedmiotu zamówienia dla konkretnego zadania/konkretnych zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aquapark.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach