Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
- Data zamieszczenia: 2017-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
ul. Jana Pawła II 10
41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
REGON: 000515879 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, malarskich i narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, malarskich i narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 (dwie) Części. 2.1. Część 1 -Materiały malarskie i narzędzia: Przedmiotem Części 1 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych materiałów malarskich i narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały malarskie i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach (w przypadku materiałów malarskich- z informacją o terminie ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy) , chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały malarskie i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów malarskich i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zawarto w Dodatku nr 3 do SIWZ. Ilości zamawianych materiałów malarskich i narzędzi zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych materiałów i narzędzi. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 3 do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego: • przy ul. Jana Pawła II 10 • przy ul. Michałkowickiej 105 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ - w odniesieniu do Części 1 zamówienia). 2.2. Część 2 – Materiały budowlane i narzędzia: Przedmiotem Części 2 zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych i narzędzi, na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie oraz ich rozładowanie i wniesienie. Zamawiający wymaga, aby towar będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, bez śladów używania i uszkodzenia. Zamawiane materiały budowlane i narzędzia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach (w przypadku materiałów budowlanych- z informacją o terminie ważności artykułu (min. 12 miesięcy od każdej dostawy) , chyba że według przyjętego zwyczaju rzecz dostarczana jest bez opakowania-luzem. Dostarczone materiały budowlane i narzędzia muszą być oznaczone w sposób umożliwiający ich jednoznaczną i pełną identyfikację. Sukcesywna dostawa będzie odbywać się na podstawie częściowych zamówień Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów budowlanych i narzędzi, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych od złożenia częściowego zamówienia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zawarto w Dodatku nr 4 do SIWZ. Ilości zamawianych materiałów budowlanych i narzędzi zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych materiałów i narzędzi. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów i narzędzi danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów i narzędzi zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4 do SIWZ - w odniesieniu do Części 2, do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w miarę potrzeb do siedziby Zamawiającego: • przy ul. Jana Pawła II 10 • przy ul. Michałkowickiej 105 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 6 do SIWZ - w odniesieniu do Części 2 zamówienia). 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44512000-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem sprzętu montersko – budowlanego dla Zespołu Szkół Technicznych im. Płk. Gwidona Langera w Cieszynie oraz Zespołu Szkół Budowlanych im. Generała Stefana Grota Roweckiego w Cieszynie
Dodano: 2019-11-27 - (III) Wyposażenie pracowni nauki zawodu dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaworznie dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaworznie w podziale na 4 części.
Dodano: 2019-07-04 - (II) Wyposażenie pracowni nauki zawodu dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaworznie w podziale na 3 części.
Dodano: 2019-06-07 - (I) Wyposażenie pracowni nauki zawodu dla Centrum Kształcenia Praktycznego w Jaworznie w podziale na 4 części.
Dodano: 2019-05-16 - Zakup wraz z dostawą materiałów i wyposażenia na potrzeby Wydziału Gospodarki Komunalnej
Dodano: 2018-11-29 - „Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, malarskich i narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie”
Dodano: 2017-05-22