Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Dolne Młyny 23 23
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec wg. Załącznika Nr1. 1.Realizacja dostawy materiałów budowlanych następować będzie zgodnie z pisemnym bądź ustnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia. 2.Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednakże sumaryczna wartość dostarczonych materiałów nie może przekroczyć ogólnej kwoty wykonania zamówienia w złożonej ofercie przez wybranego oferenta. 3.Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem oferenta, a w sporadycznych mniejszych ilościach odbierał będzie towar zamawiający, magazyny dostawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Bolesławiec Śląski. 4.Aprobata techniczna ITB lub deklaracje zgodności na poszczególne partie dostarczanych materiałów, każdorazowo przy dostawie w dniu odbioru. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 141212100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ przez Zamawiającego. 6)Magazyny oferenta muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Bolesławiec Śląski.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji zamówienia oferenci przedstawiają następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - z datą wystawienia nie wcześniejszą niż sześć miesięcy od daty określającej termin złożenia oferty. 2.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa we właściwej formie, jeżeli zostało udzielone. 3.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust. 1oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.boleslawiec.pl -link BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną