Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Dolne Młyny 23
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 644 0901 , fax. 075 644 0925
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Dolne Młyny 23 23
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 644 0901, fax. 075 644 0925
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych - dla MZGM Bolesławiec wg. Załącznika Nr1. 1.Realizacja dostawy materiałów budowlanych następować będzie zgodnie z pisemnym bądź ustnym zleceniem Zamawiającego w terminie do 7 dni od złożenia zlecenia. 2.Ilość materiałów w ramach poszczególnych asortymentów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednakże sumaryczna wartość dostarczonych materiałów nie może przekroczyć ogólnej kwoty wykonania zamówienia w złożonej ofercie przez wybranego oferenta. 3.Dostawa materiałów będzie sukcesywna i nastąpi transportem oferenta, a w sporadycznych mniejszych ilościach odbierał będzie towar zamawiający, magazyny dostawcy muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Bolesławiec Śląski. 4.Aprobata techniczna ITB lub deklaracje zgodności na poszczególne partie dostarczanych materiałów, każdorazowo przy dostawie w dniu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 141212100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Zagwarantują wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ przez Zamawiającego. 6)Magazyny oferenta muszą znajdować się w granicach administracyjnych miasta Bolesławiec Śląski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji zamówienia oferenci przedstawiają następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - z datą wystawienia nie wcześniejszą niż sześć miesięcy od daty określającej termin złożenia oferty. 2.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa we właściwej formie, jeżeli zostało udzielone. 3.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z ustanowionym pełnomocnikiem do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust. 1oraz braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Podpisany projekt umowy - załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm.boleslawiec.pl -link BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną