Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95200 Pabianice, ul. Warzywna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6
    95200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów budowlanych. Dokładne określenie zakresu dostaw zostało wyszczególnione w formularzach cenowych będących załącznikami do niniejszej SIWZ. Przedmiotem dostawy mają być wyłącznie materiały fabrycznie nowe. 2. Właściwości niektórych materiałów budowlanych zostały dokładniej doprecyzowane w załączniku nr 2 do umowy – Parametry niektórych materiałów budowlanych. 3. Dostawa materiałów budowlanych ma następować na koszt wykonawcy do siedzib Zamawiającego usytuowanych przy ul. Warzywnej 6, Warszawskiej 28, Moniuszki 8a i Odrodzenia 15 w Pabianicach. 4. Materiały będą dostarczane sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w terminach i ilościach ustalanych wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe terminy dostawy zostaną określone na podstawie złożonej najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający nie gwarantuje odbioru wszystkich wyszczególnionych w formularzach cenowych materiałów budowlanych ani wyszczególnionych ilości. 6. Na dostarczane materiały obowiązywać będzie rękojmia - zgodnie z K.C. z rozszerzeniem rękojmi o gwarancję udzielaną przez producentów materiałów budowlanych. 7. Rozliczanie za odebrane materiały będzie następowało sukcesywnie, zgodnie z ich dostawami; termin płatności faktur wynosi 21 dni. 8. Pozostałe dokładne wymagania dotyczące przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącej część III SIWZ. 9. Opis przedmiotu zamówienia został określony dla każdej części oddzielnie w załącznikach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44000000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach