Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Lubartowie.

Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Juliusza Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 855 20 02 , fax. 0-81 852 65 11
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie
    ul. Juliusza Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 0-81 855 20 02, fax. 0-81 852 65 11
    REGON: 43119974600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.lubartow.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Lubartowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę materiałów biurowych, tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (inne niż podane z nazwy przez Zamawiającego), 100% fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne. Część II: Sukcesywna dostawa tonerów do drukarek i kopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza produkty równoważne (inne niż podane z nazwy przez Zamawiającego), 100% fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone i oryginalnie zapakowane, o takich samych parametrach technicznych jak materiały oryginalne. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych równoważnych wykonawca zobowiązuje się do: -udzielenia gwarancji na dostarczone tonery, taśmy i tusze do wyczerpania środka barwiącego -pokrycia kosztów naprawy drukarki lub kopiarki gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna i głowicy) lub kopiarki będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.lubartow.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach