Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65-057 Zielona Góra, ul. Podgórna 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie
REGON: 977895931 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 dostawy (umowy) odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy materiałów papierniczych i biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-15
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2022-08-23 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych, środków czystości i artykułów gospodarczych
Dodano: 2020-12-15 - Dostawa papierów do drukarek, etykiety samoprzylepnej oraz płyt DVD i CD
Dodano: 2020-10-06 - Dostawa różnych artykułów biurowych oraz kaset do drukarek do identyfikacji pacjentów dla 105. Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
Dodano: 2020-06-19 - Zakup papieru ksero, artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych oraz sprzętu biurowego dla Jednostek Wojskowych i Instytucji będących na zaopatrzeniu 45 WOG z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1 – Zakup papieru ksero Zadanie 2 – Zakup artykułów biurowych i materiałów piśmienniczych Zadanie 3 – Zakup sprzętu biurowego
Dodano: 2020-06-09 - Dostawa i rozładunek materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek dla Lubuskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Zielonej Górze.
Dodano: 2020-05-14 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-03-13 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW PIŚMIENNO – BIUROWYCH, sprawa nr 6/PN/2020
Dodano: 2020-02-06 - dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych , środków czystości i środków gospodarczych dla potrzeb MGZO i jednostek oświatowych z terenu Gminy Drezdenko.
Dodano: 2019-12-04