Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie

Urząd Skarbowy w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Obłońska 20A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5650201 do 08 , fax. 082 5643331
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Chełmie
    ul. Obłońska 20A 20A
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5650201 do 08, fax. 082 5643331
    REGON: 11002444900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Skarbowego w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Zamawiającego w okresie 12 miesięcy, tj od dnia 08.08.2013r. do dnia 07.08.2014r. (CPV: 30192000-1 wyroby biurowe; 30192113-6 wkłady drukujące; 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów; 30199230-1 koperty; 30197644-2 papier kserograficzny; 30234300-1 płyty kompaktowe ( CD ); 22800000-8 rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby z papieru lub tektury; 22600000-6 tusz; 24910000-6 kleje; 24950000-8 specjalistyczne produkty chemiczne; 30230000-0 sprzęt związany z komputerami; 39241100-4 noże; 39241200-5 nożyczki; 39263000-3 wyposażenie biurek; 39292500-0 linijki; 39525800-6 ściereczki do czyszczenia; 39541130-6 sznurek; 44316000-8 drobne wyroby żelazne). 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego z transportem oraz wniesieniem do pomieszczenia magazynowego (budynek A) Urzędu Skarbowego w Chełmie. 3.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając odbiór pojemników przeznaczonych do utylizacji. 4.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający wykaz poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych będących przedmiotem niniejszego przetargu nieograniczonego oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zawiera formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach