Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla wskazanych w Rozdziale I SIWZ jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, będących jednocześnie odbiorcami i płatnikami dostaw na podstawie umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania na okres od daty podpisania umowy do 31.12.2020 roku. 2. Pełny wykaz materiałów biurowych jakościowy i ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. 3. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 2 do SIWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia. 4. Zamawiany papier ksero przeznaczony do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych., niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania” konturów wydruku, o deklarowanych parametrach jakościowych. 5. Wymagania dotyczące rodzaju i parametrów papieru zostały wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo cenowy. 6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola. 7. Dostawy będą realizowane po wcześniejszym telefonicznym lub pisemnym złożeniu zapotrzebowania przez osobę upoważnioną do kontaktów z Wykonawcą z danej jednostki. W zamówieniu zamawiający przekaże ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy. 9. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy, tj. FV płatna przelewem, z terminem płatności 30 dni, po każdej zrealizowanej dostawie. 10. Dostarczane wraz z towarem dokumenty księgowe muszą być dostarczone i odebrane przez upoważnioną osobę z danej jednostki. 11. W przypadku dostawy papieru o złej jakości nieodpowiadającego normom jakościowym opisanym i w SIWZ i w Załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający telefonicznie lub pisemnie zawiadamia Wykonawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach, a towar pełnowartościowy powinien być dostarczony najpóźniej dnia następnego po stwierdzeniu nieprawidłowości. 12. W przypadku braku dostaw towaru z reklamacji dnia następnego Zamawiający może dokonać samodzielnego zakupu potrzebnego asortymentu, a kosztami obciążyć Wykonawcę 13. Inne istotne warunki zamówienia: W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w załącznikach do SIWZ Wykonawca winien dołączyć do oferty: 1) Formularz asortymentowo-cenowy, wypełniony i podpisany przez wykonawcę podpisem kwalifikowanym (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) - Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Wykonawca musi wycenić wszystkie produkty wyszczególnione w ramach każdej jednostki, podlegającej Gminie Stalowa Wola oraz łączną kwotę wpisać w Formularzu ofertowym. Niewycenienie wszystkich produktów będzie skutkować odrzuceniem oferty. W załączonym formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) wyliczenia łącznej wartości dostaw oraz wartości dostaw dla poszczególnych jednostek dokonywane są automatycznie. W formularzu asortymentowo-cenowym wykonawca winien wprowadzić tylko ceny brutto oraz nazwę oferowanego produktu i producenta ze skazaniem czy oferowany produkt jest zgodny z opisem TAK/NIE. 1. W sytuacji gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów, które są wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym lub innej dokumentacji przetargowej w tym np., projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 3. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane produkty w ramach dostawy (np. surowce i wyroby, urządzenia, materiały budowlane i inne), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania zamawiającego. 4. Wszelkie produkty opisane jako pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 6. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji przetargowej, w tym projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość, skład, proporcje elementów składowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197644-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości : 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do dnia 24 czerwca 2020 r. do godziny 9:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 poz. 299 t.j.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 1020 4391 0000 6602 0196 0921 - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna w Warszawie z dopiskiem „Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola”. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela gwaranta jeżeli wymagają tego przepisy. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem tych dokumentów musi być Zamawiający – Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu – SCUW, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Dowód wniesienia wadium winien być załączony do oferty. 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę (elektronicznie); 2) formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę (elektronicznie) - celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia; 3) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca wraz z ofertą winien załączyć: 1) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ustawy Pzp – wstępne potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach