Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywna dostawę materiałów biurowych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w którym zamawiający określił asortyment, parametry materiałów i ich przewidywane zapotrzebowanie ilościowe (stanowić on będzie załącznik do umowy). 3. Wszystkie oferowane materiały biurowe muszą być fabrycznie nowe, spełniające obowiązujące normy oraz najwyższej jakości. Termin „nowe” użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 12-miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia dostawy materiałów, z wyłączeniem zszywaczy, dziurkaczy oraz kalkulatorów dla których wymagana jest minimum 24-miesięczna gwarancja. 4. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ ilości zamawianych materiałów biurowych są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu poszczególnych asortymentów) w trakcie trwania umowy, w ramach składanych przez Zamawiającego zapotrzebowań, aż do wyczerpania wartości umowy. 5. Dostawy materiałów biurowych realizowane będą sukcesywnie, w oparciu o zgłoszenia zapotrzebowania, określające asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii materiałów, przesłane e-mailem przez pracownika Działu Administracyjno-Gospodarczego Zamawiającego. 6. Wykonawca raz na miesiąc prześle Zamawiającemu zestawienie ilościowe i wartościowe zrealizowanych dostaw przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej na wskazany adres mailowy. 7. Zasady realizacji zamówienia i dostawy: 7.1. Uczelnia nie posiada zaplecza magazynowego. Dostawa materiałów biurowych będzie realizowana sukcesywnie (w formie dostaw cząstkowych) w ramach aktualnego zapotrzebowania zgłaszanego przez daną jednostkę organizacyjną Zamawiającego. 7.2. Wykonawca musi zapewnić dostawę materiałów biurowych w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni uznanych za dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach 07:30 - 15:30). Uwaga: Zaoferowany termin realizacji dostawy jednostkowej będzie podlegał ocenie punktowej w ramach kryterium oceny ofert. 7.3. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanych materiałów biurowych. 7.4. Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień za pośrednictwem poczty elektronicznej lub portal przygotowany przez Wykonawcę, na którym będzie umieszczony formularz zamówienia. 8. Wykaz adresów Zamawiającego, do których będą realizowane dostawy materiałów biurowych objętych przedmiotem zamówienia: a) Kraków, Plac Jana Matejki 13 b) Kraków, ul. Smoleńsk 9 c) Kraków, ul. Piłsudskiego 21 d) Kraków, ul. Piłsudskiego 38 e) Kraków, ul. Humberta 3 f) Kraków, ul. Masarska 14 g) Kraków, ul. Lea 27/29 h) Kraków, ul. Karmelicka 16 i) Kraków, ul. Krzemionki 30 j) Kraków, Plac Jana Matejki 4 k) Kraków, ul. Radziwiłłowska 29. W przypadku zmiany jakiegokolwiek adresu, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazanego adresu na inny, zlokalizowany w obrębie miasta Krakowa. Zmiana siedzib wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 9. Oferty równoważne: 9.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2. W przypadku, gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znak towarowy czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne lub pochodzenie, Zmawiający dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych i jakościowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy oferującego produkt równoważny. Za równoważny pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1 materiałów, Zamawiający uzna takie oferowane przez Wykonawcę materiały biurowe, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i materiał wykonania, a także takie same możliwości funkcjonalne i parametry techniczne, co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia materiały. 10. Reklamowanie ewentualnych braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów odbywać się będzie drogą elektroniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ. 4) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 r. poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach