Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej. ZP/BZP/12/2017

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2017-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej. ZP/BZP/12/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej. 2.Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, w stanie nienaruszonym opakowaniu)*, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w Załączniku Nr 4 do SIWZ. )* -wyjątek to dekompletacja oryginalnego opakowania Producenta, aby spełniał wymogi jednostki miary wg SIWZ 3.Ilości podane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu poszczególnych rodzajów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Wykazie asortymentowo-ilościowym/ kalkulacji cenowej, do maksymalnej kwoty umowy brutto. Faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą odbiegać od podanych średnich ilości. 5.Zamawiający nie wyraża zgody na określanie przez Wykonawcę minimów logistycznych kwotowych i produktowo-ilościowych do zamówień cząstkowych. 6.Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. Wszystkie artykuły podatne na wysychanie (np. cienkopisy, długopisy, flamastry, wkłady itp.) powinny mieć co najmniej 8-o miesięczny termin przydatności do użycia (licząc od dnia dostawy). W przypadku nie spełnienia powyższych warunków, dostawa uznana zostanie za niezgodną z zamówieniem. 7.Zamawiający nie dopuszcza konfekcjonowania produktów. Wyjątek to dekompletacja w przypadku, gdy Producent nie posiada produktu w danej jednostce opakowaniowej wg SIWZ. Produkt po dekompletacji opakowania zbiorczego musi być zabezpieczony przed zabrudzeniem, uszkodzeniem. 8.Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do rozładowania produktów i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. : -bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, -do magazynu centralnego – Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław - w Budynku A1, pokój 40B; 9.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Opis zaoferowanych produktów (jak również załączone karty produktu producenta) nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub lepszych parametrach, poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego produktu. 11.Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych artykułów i do oferty załączyć wypełniony i podpisany OPZ- Wykaz asortymentowo-ilościowy / kalkulację cenową - Załącznik nr 4 do SIWZ- stanowiący opis oferowanych, produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie np.: na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego, nazwy producenta oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech wraz z opisem produktu potwierdzającym wymagania określone przez Zamawiającego; 12.Dla każdego oferowanego produktu – wymienionego w Załączniku Nr 4 do oferty należy załączyć kartę produktu producenta lub inne ogólnodostępne środki dowodowe udostępnione przez Producenta (np. foldery, katalogi, strony internetowe producenta) - jednoznacznie opisane numerem danej pozycji oraz poukładane w kolejności pozycji w Załączniku Nr 4. Przez kartę produktu producenta Zamawiający rozumie specyfikację techniczną produktu sporządzoną przez producenta oferowanego produktu zawierającą opis, właściwości i zalety oferowanego produktu potwierdzającą, że oferowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ; W przypadku, gdyby karty produktów nie zawierały wszystkich wymaganych informacji wg SIWZ Zamawiający dopuszcza przekazanie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań. Dodatkowy dokument może być dopuszczony, gdy zawiera tylko informację o produkcie jaki jest oferowany przez Wykonawcę Zamawiającemu i zatwierdzony przez Producenta 13.W przypadku oferowanych środków chemicznych – dotyczy pozycji zaznaczonych słowem ”TAK” w kolumnie „KARTA CHARAKTERYSTYKI” w Załączniku Nr 4 do SIWZ Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart charakterystyki producenta. Przez kartę charakterystyki producenta Zamawiający rozumie przedstawienie kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej, kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego – dokument zawierający opis zagrożeń, które może spowodować określona substancja lub mieszanina chemiczna (czyli preparat), a także podstawowe dane fizykochemiczne na jej temat. Jej podstawowym celem jest informowanie o potencjalnych zagrożeniach związanych z daną substancją (mieszaniną), metodach ich zapobiegania i procedurach jakie należy wykonać w razie wystąpienia skażenia opisywaną substancją (mieszaniną). 14.Zamawiający nie dopuszcza wykorzystywania platform zakupowych Wykonawcy. 15.W przypadku podania nazwy elementu innego niż element gotowy dostępny na rynku, którego parametry i funkcjonalność Zamawiający jest w stanie potwierdzić za pomocą dowolnych ogólnodostępnych środków udostępnionych przez Producenta (np. foldery, katalogi, strony internetowe producenta), Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć opis oferowanego produktu, który będzie spełniał wymagania SIWZ. W przypadku, gdyby karty produktów nie zawierały wszystkich wymaganych informacji wg SIWZ Zamawiający dopuszcza przekazanie innego dokumentu potwierdzającego spełnienie kryterium. Dodatkowy dokument może być dopuszczony, gdy zawiera tylko informację o produkcie jaki jest oferowany przez Wykonawcę Zamawiającemu i zatwierdzony przez Producenta. Zamawiający wymaga, aby Załącznik nr 4 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy został złożony wraz z ofertą w formie papierowej podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, oraz jednocześnie na nośniku elektronicznym w formacie xls. Klasyfikacja wg kodu CPV: 30190000-7Różny sprzęt i artykuły biurowe;30141200-1Kalkulatory biurkowe 31411000-0Baterie alkaliczne;30234300-1 Płyty kompaktowe(CD); 30237430-2Markery;30199230-1Koperty;30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby;30199760-5 Etykiety; 30197200-8Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru;30197220-4Spinacze do papieru;30197330-8Dziurkacze;30197321-2 Usuwacz zszywek;30197320-5 Zszywacze;30192121-5Długopisy kulkowe;30192122-2Pióra wieczne; 30192125-3Pisaki;30192130-1Ołówki;30197000-6Drobny sprzęt biurowy 30197100-7Zszywki,gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30192160-0Korektory;30192930-9 Korektory w piórze;30237280-5Akcesoria zasilające;31500000-1Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 1.Termin realizacji zamówienia wynosi: -do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub -do wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na realizację całego zamówienia – dostawa sukcesywna; -Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania całości przedmiotu umowy. 2.Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach