Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 721 018 , fax. 178 721 262
- Data zamieszczenia: 2020-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
ul. Rejtana
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 721 018, fax. 178 721 262
REGON: 69156004000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ur.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze cenowo-asortymentowe stanowiące Załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Zaproponowany asortyment musi być nowy, nieużywany a jego parametry techniczno-funkcjonalne zgodne z wymaganiami zawartymi w powyższych Formularzach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowo-asortymentowy - Zał 1.1 do SIWZ 3. Wypełniony i podpisany formularz cenowo-asortymentowy - Zał 1.1 do SIWZ 4. Dla materiałów równoważnych: Dokument potwierdzający równoważność produktu względem opisanego produktu w formularzu cenowym, wystawiony przez producenta danego produktu – dopuszcza się wygenerowany elektronicznie dokument ze strony lub oficjalnego portalu producenta podpisany przez wykonawcę 5. Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla jednostek PRz
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2023-11-10 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-02 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-15 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-05 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-04 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2022-12-16