Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
    Al. Jana Pawła II 25A
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. +48508082032, +48506656760
    REGON: 384503002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy: 1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola 2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola 3) Przedszkole nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola 4) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola 5) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola 6) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola 7) Przedszkole nr 7, ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola 8) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola 9) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola 10) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola 11) Przedszkole nr 12, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola 12) Przedszkole nr 15, ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola 13) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola 14) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola, 15) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola 16) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego, ul. Dmowskiego 9, 37 450 Stalowa Wola 18) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola 19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte, ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola 20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego, ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola 21) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola 22) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola 23) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola 24) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola 25) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1, ul. Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola 26) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola 27) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola 28) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola 29) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 10a, 37-450 Stalowa Wola 30) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych, al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola 31) Zakład Administracji Budynków, ul. Wyszyński ego 7A, 37 450 Stalowa Wola 32) Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37 450 Stalowa Wola 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również ilości zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy. 3. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia. Zamawiającym - Jednostkom Gminy objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu rzeczowo- cenowym (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone w SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowym, a w szczególności: 1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują); 2) jest zgodny z normami właściwymi dla danego asortymentu (EN lub PN) i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej; 3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania; 4) posiada naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta; 5) udziela gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres zgodny z gwarancją producenta - liczonej od daty odbioru; 5. Zamawiający zastrzega, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych, niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania” konturów wydruku. 6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola. 7. Dostawa materiałów biurowych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego – Jednostki Gminy telefonicznie lub drogą elektroniczną. W zamówieniu Zamawiający – Jednostki Gminy przekaże rodzaj i ilość zamawianych materiałów biurowych jakie mają być dostarczone. Wykonawca zobowiązuje się po zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiającego - Jednostki Gminy dostarczyć zamawiany asortyment, w dni robocze poniedziałek-piątek (czas realizacji/dostawy od momentu zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym). Zamawiający - Jednostki Gminy i Wykonawca wyznaczą osoby do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia. Wykonanie każdorazowej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego - Jednostkę Gminy, na rzecz której dostawa jest wykonywana. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami Centralnego Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz Załączniku nr 6 Formularz rzeczowo-cenowy. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów. 8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy. 9. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przy dostawie Zamawiający – Jednostki Gminy uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub za pomocą środków elektronicznych do należytego wykonania dostawy asortymentu, którego sposób wykonania dostawy lub jakość asortymentu zostały zakwestionowane przez osoby upoważnione (przedstawicieli Zamawiającego – Jednostki Gminy). Asortyment pełnowartościowy powinien być dostarczony przez Wykonawcę do dwóch dni roboczych od momentu wezwania. 10. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy. Ceny jednostkowe podane w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane przez wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) formularz ofertowy Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz rzeczowo-cenowy Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wraz z ofertą wykonawca winien przesłać wyłącznie w formie elektronicznej wypełnione i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym: 1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 2) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 3. W celu zweryfikowania czy wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Wzór oświadczenia - Załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach