Starostwo Powiatowe w Lesznie ogłasza przetarg
- Adres: 64-100 Leszno, Plac Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 296 834
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lesznie
Plac Kościuszki 4
64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
tel. 655 296 834
REGON: 41110291700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-leszczynski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Artykuły biurowe dostarczane będą partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub telefoniczną. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane artykuły biurowe swoim transportem w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia do siedziby Zamawiającego, w godz. 8.00 – 16.00 – poniedziałek, 7.00 – 15.00 – wtorek – piątek. 4. Na dostarczone artykuły Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości, Wykonawca zobowiązany jest do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego. 6. Podane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ ilości materiałów biurowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i porównania ofert, jaką Zamawiający zamierza wykorzystać w okresie trwania umowy. Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach wskazanych w załączniku nr 1. Zakupy dokonywane w czasie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 1. Łączna wartość dostaw nie przekroczy jednak całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22990000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kalkulacja cenowa, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; 3) oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2021-01-18 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2020-01-17 - Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów papierniczych dla Zakładu Graficznego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2018-01-08 - Dostawa opasek identyfikacyjnych do drukarki GK 420T
Dodano: 2017-05-25