Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 50-226 Wrocław, Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 77 66 212, , fax. 71 77 66 200
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 77 66 212, , fax. 71 77 66 200
REGON: 02118481900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowo-eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych, Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowo – eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych „DCZP” sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. Adres dostawy: Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: załączniku nr 2 do SIWZ– formularz cenowy, załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy. Oznaczenia wg CPV: 30193700-5 – pudełka do przechowywania dokumentów, 30197000-6 – drobny sprzęt biurowy, 30192000-1 – wyroby biurowe, 30190000-7 – różny sprzęt i art. biurowe, 22850000-3 – skoroszyty i podobne wyroby, 44812000-5 – farby do celów artystycznych, 39222100-5 – tablice. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. Podanie w formularzu cenowym nazwy producenta lub marki i modelu lub symbolu katalogowego uniemożliwiającego identyfikację produktu zaoferowanego w ofercie spowoduje jej odrzucenie. Dostawa materiałów biurowo - eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu. Warunki gwarancji: na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy, termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań ponad określone w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną