Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych

Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31155 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 245 424 , fax. 124 245 490
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie
    ul. Montelupich 4
    31155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 245 424, fax. 124 245 490
    REGON: 35707047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa „Sukcesywna dostawa leków i wyrobów medycznych” w ramach 2 części: a) Pakiet nr 1 – sukcesywna dostaw leku wziewnego, b) Pakiet nr 2 – sukcesywna dostaw leków i wyrobów medycznych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 3 do siwz (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). 3. Dla zapewnienia prawidłowej aplikacji leku wziewnego (Pakiet nr 1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy urządzenia (parownika) do podawania leków wziewnych (1 szt.), które będzie kompatybilne z aparatem do znieczuleń MINDRAY typ WATO EX -65. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnienia Zamawiającemu pełnej dostępności tego urządzenia, pokrycia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją dostarczonego urządzenia (parownika), w tym również do zapewniania wymaganych przeglądów technicznych, niezwłocznego usuwania awarii, a także dostarczenia nowego urządzenia w przypadku, gdy usunięcie awarii nie będzie możliwe. W terminie do 5 dni od dnia zakończeniu wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest odebrać urządzenie z siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za pogorszenie stanu urządzenia (zużycie), będące następstwem jego prawidłowego używania. 4. Zamawiający składać będzie zamówienie telefonicznie, faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić niezwłocznie każde zamówienie faksem na nr +48 12 424-54-86 lub e-mailem na adres: mlukaszuk@uks.com.pl 5. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do: a) bezpłatnego dostarczania przedmiot zamówienia (zwany dalej również towarem) częściami, na podstawie zamówień określających asortyment i ilość w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż w ciągu 5 dni od momentu złożenia zamówienia (w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 9:30 do 14:00). b) wniesienia i rozładowania towaru w Dziale Farmacji lok.03 w siedzibie Zamawiającego. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 7. Zamawiający wymaga by leki i wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia, posiadały: a) dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj.: Ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 (t.j. z 2016 r., poz. 2142 z późn.zm., dalej zwana ustawą Prawo farmaceutyczne) oraz Ustawą z 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r., 211)dalej zwana ustawą o wyrobach medycznych) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego produktu w służbie zdrowia na terenie Polski, tj.: kompletne zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, karty charakterystyki, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty. 8. Oferowane produkty muszą być nowe oraz wymagane jest, aby minimalny termin ważności zaoferowanego produktu wynosił co najmniej 12 miesięcy od dnia jego dostawy (za wyjątkiem poz.18 Pakiet 2 załącznik nr3 do siwz, gdzie dopuszcza się krótszy termin). 9. Wymagania dotyczące oferowanych produktów: a) winny być one opakowane w oryginalne opakowanie; b) etykiety winny zawierać wszystkie wymagane informacje zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne) oraz o wyrobach medycznych; 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców ( również w trakcie trwania umowy) o dostarczenie: a) kart charakterystyki oferowanych produktów dla każdego produktu (jeżeli produkt wymaga) w języku polskim wydanych przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, b) dodatkowej dokumentacji/ ulotki informacyjnej potwierdzającej miedzy innymi działanie oferowanego leku lub wyrobu medycznego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia w oparciu o które towar zostały dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 12. Ilość podana w załączniku nr 3 do siwz, może ulec modyfikacjom w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości pacjentów, jednak nie więcej niż do 10 % ilości określonej w załączniku. Powyższe uprawnienie Zamawiającego nie stanowi zamiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 13. Jeśli w opisach przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie, jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia itp. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, w przypadkach, w których zapisy SIWZ odnoszą się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca winien załączyć do oferty dokumentację potwierdzającą niniejszą równoważność. W szczególności wymaga się od Wykonawcy aby skład jakościowy i ilościowy substancji odpowiadał wymaganiom zawartym w niniejszej SIWZ. 15. Zamawiający dopuści inne ilości sztuk w opakowaniu, niż wskazane przez Zamawiającego w kolumnie „c” tabeli w załączniku nr 3 do siwz przedmiotu zamówienia, ale tylko po ich odpowiednim przeliczeniu w stosunku do ogólnego rocznego szacowanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca jest zobowiązany samodzielnie dokonać właściwego przeliczenia i zaznaczyć to w załączniku nr 3 do siwz, który składa w swojej ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w siwz oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy. 2. Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu produktami leczniczymi tj. posiada aktualną koncesję lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo farmaceutyczne 6 września 2001 (t.j. z 2016 r., poz. 2142 z późn.zm.), wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub odpowiedniego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do siwz. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. 6. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (t.j. Dz.U. z 2016 r. 1796 z późn. zm.) 8. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w ust. 1. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, na której była zamieszona siwz wraz z załącznikami wraz w informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach