Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa leków i środków opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16

Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Wyścigowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3604586 w. 26 , fax. 048 3604588
  • Data zamieszczenia: 2011-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy
    ul. Wyścigowa 16 16
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3604586 w. 26, fax. 048 3604588
    REGON: 00124371000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsweteran.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa leków i środków opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków i środków opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 w podziale na 2 części. Szczegółowy wykaz leków i środków opatrunkowych określony został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1 - 2.2 do SIWZ 2.Strony dopuszczają możliwość ilościowego i rzeczowego ograniczenia dostaw leków i środków opatrunkowych w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilościowego i rzeczowego dostaw leków i środków opatrunkowych będzie następowało w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego skierowanego do Wykonawcy na piśmie lub faxem. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia 3.Zakres zmniejszenia ilościowego i rzeczowego zamawianych leków i środków opatrunkowych nie może przekroczyć 25% ogółu przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej leków i środków opatrunkowych pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto 5.Poszczególne partie dostaw leków będą zamawiane z jednodniowym wyprzedzeniem na podstawie wystawionych przez lekarza recept Zamówione leki będą dostarczane do miejsca ich odbioru transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko najpóźniej następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 8.00 - 15.00. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia leków przez Wykonawcę tego samego dnia oraz w dni wolne i święta. (dot. części 1 zamówienia). W przypadku leków i środków opatrunkowych określonych w części 2 zamówienia dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do miejsca odbioru wskazanego przez Zamawiającego na podstawie pisemnego, telefonicznego lub mailowego zgłoszenia 6.Miejscem odbioru leków i środków opatrunkowych jest Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 7.Okres ważności przedmiotu zamówienia wynosić będzie nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy. W przypadku dostarczonych leków i środków opatrunkowych posiadających termin ważności 12 miesięcy lub krótszy od momentu ich wyprodukowania, dopuszcza się aby okres ważności przedmiotu dostawy wynosił co najmniej 6 miesięcy. W przypadku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia niezgodnego z polskimi normami lub którego okres ważności jest krótszy niż 6 miesięcy Zamawiający może żądać niezwłocznej wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad na koszt i ryzyko wykonawcy 8.Do składania zamówień w imieniu Zamawiającego upoważnione są osoby pod numerem tel.(48) 360-45-86 Anna Chodyczko (wew.49), Monika Rąpała (wew.23), Bożena Bałenkowska ( wew.33), Katarzyna Grymuła, ( wew.20) 9.Zamawiający dopuszcza dostarczenie leków zamienników (równoważnych) pod warunkiem, że będą tożsame z zamawianymi produktami farmaceutycznymi, tj. będą miały ten sam skład chemiczny oraz dawkę. Ponadto Wykonawca w formularzu cenowym w rubryce Równoważnik wpisze nazwę leku zamiennika, ilość jednostek w opakowaniu oraz dokona jego wyceny 10.Zamawiający nie dopuszcza dokonywania samodzielnie przez Wykonawcę modyfikacji przedmiotu zamówienia np. dopisywania lub zmiany nazw leków, zmiany ilości lub wielkości dawki leku itp. Dokonywanie tego rodzaju czynności przez wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty z postępowania. 11.W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych nie można go zastąpić lekiem zamiennikiem, należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać Jeżeli dany lek został wycofany z obrotu, ale można go zastąpić zamiennikiem należy w rubryce Równoważnik wpisać nazwę zamiennika, ilość jednostek w opakowaniu oraz dokonać jego wyceny. 12.W treści faktury za dostarczone leki określone w części 1 zamówienia należy uwzględnić : 1.kwotę do zapłaty przez Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy 2. kwotę do zapłaty przez mieszkańca. 13. Zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej /Dz. U. z 2008 nr 115 poz. 728 z póz. zm. dom pomocy społecznej pokrywa opłaty ryczałtowe i częściową odpłatność do wysokości limitu ceny przewidziane w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia. Ceny za poszczególne leki wskazane przez wykonawcę w formularzu cenowym do części 1 zamówienia w kolumnie odpłatność Domu nie mogą przekraczać wysokości opłat ryczałtowych lub kwot ponad ustawowy limit
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsweteran.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach