Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, Plac Rydygiera 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6772607 , fax. 056 6772710
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    Plac Rydygiera 1 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6772607, fax. 056 6772710
    REGON: 00031002500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa leków do Apteki Szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie. Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej równej lub przekraczającej kwotę 206 000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 10 287,91zł ( słownie: dziesięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt siedem złotych dziewięćdziesiąt jeden groszy ), a w przypadku składania ofert częściowych jak poniżej: - pakiet nr 1 - kwota: 383,66 zł - pakiet nr 2 - kwota: 740,63 zł - pakiet nr 3 - kwota: 237,27 zł - pakiet nr 4 - kwota: 54,44 zł - pakiet nr 5 - kwota: 414,60 zł - pakiet nr 6 - kwota: 163,34 zł - pakiet nr 7 - kwota: 786,81 zł - pakiet nr 8 - kwota: 1 416,45 zł - pakiet nr 9 - kwota: 1 267,88 zł - pakiet nr 10 - kwota: 228,28 zł - pakiet nr 11 - kwota: 511,10 zł - pakiet nr 12 - kwota: 153,61 zł - pakiet nr 13 - kwota: 921,66 zł - pakiet nr 14 - kwota: 39,02 zł - pakiet nr 15 - kwota: 92,06 zł - pakiet nr 16 - kwota: 741,71 zł - pakiet nr 17 - kwota: 978,78 zł - pakiet nr 18 - kwota: 229,58 zł - pakiet nr 19 - kwota: 871,52 zł - pakiet nr 20 - kwota: 57,14 zł 18.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp. 18.3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank Spółdzielczy w Chełmnie 56 9486 0005 0000 0433 2000 0006 a dowód wpłaty winien być załączony do oferty. 18.4. Wadium wniesione w innym niż pieniądzu formach musi być dołączone do oferty. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. 18.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 18.6. Zwrot wadium lub jego zatrzymanie nastąpi w okolicznościach wymienionych w art.46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ustawy Pzp. 6.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 6.1. musi spełnić każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnia, nie - spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił. 6.4. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w pkt 6.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia - według Rozdzialu II do specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia obowiązujące przepisy d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 3 dostawy) oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 3 dokumenty) - według Rozdziału IV do specyfikacji. Wartość wykazanych dostaw musi odpowiadać wartością najdroższemu pakietowi, na który Wykonawca złoży ofertę; e) zezwolenie na obrót produktami leczniczymi /odpowiedni dokument/: e1) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie; e2) kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; f) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożonie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.b), 7.1.c) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.3. Dokumenty określone w pkt 7.2 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.4. W przypadku składania oferty wspólnej do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólna ofertę, dokumenty wymienione w pkt 7.1.a) - 7.1.c) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt 7.1.a) winien być przedłożony w imieniu wszystkich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stabilność ceny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.chelmno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach