Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16.

Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Wyścigowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3604586 w. 26 , fax. 048 3604588
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy
    ul. Wyścigowa 16 16
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3604586 w. 26, fax. 048 3604588
    REGON: 00124371000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.dps.hst.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków w ilościach wypisanych na receptach dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16. Zakres zamówienia poniżej 206.000 euro. Szczegółowy wykaz leków określony został w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Strony dopuszczają możliwość ilościowego i rzeczowego ograniczenia dostaw leków określonych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu ilościowego i rzeczowego dostaw leków będzie następowało w drodze jednostronnego oświadczenia Zamawiającego skierowanego do Wykonawcy na piśmie lub faxem. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3.Zakres zmniejszenia ilościowego i rzeczowego zamawianych leków nie może przekroczyć 25% ogółu przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej leków pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 5.Poszczególne partie dostaw leków będą zamawiane z jednodniowym wyprzedzeniem na podstawie wystawionych przez lekarza recept. 6.Zamówione leki będą dostarczane do miejsca ich odbioru transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko najpóźniej następnego dnia od daty złożenia zamówienia w godzinach 8.00- 13.00. 7.W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia leków przez Wykonawcę tego samego dnia oraz w dni wolne i święta. 8.Miejscem odbioru leków jest Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16. 9.Okres ważności produktu wynosić będzie nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy. 10.W przypadku dostarczonych leków posiadających termin ważności 12 miesięcy lub krótszy od momentu ich wyprodukowania, dopuszcza się aby okres ważności przedmiotu dostawy wynosił co najmniej 6 miesięcy. 11.W przypadku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia niezgodnego z polskimi normami lub którego okres ważności jest krótszy niż 6 miesięcy Zamawiający może żądać niezwłocznej wymiany przedmiotu zamówienia na nowy wolny od wad na koszt i ryzyko wykonawcy. 12.Do składania zamówień w imieniu Zamawiającego upoważnione są osoby pod numerem tel.(048) 360-45-86 Anna Chodyczko (wew.49), Julita Czarnecka (wew.23), Bożena Bałenkowska ( wew.33), Katarzyna Grymuła, ( wew.20). 13.Zamawiający dopuszcza dostarczenie leków zamienników (równoważnych) pod warunkiem, że będą tożsame z zamawianymi produktami farmaceutycznymi, tj. będą miały ten sam skład chemiczny oraz dawkę. Ponadto Wykonawca w formularzu cenowym w rubryce Równoważnik wpisze nazwę leku zamiennika, ilość jednostek w opakowaniu oraz dokona jego wyceny. 14.W sytuacji, kiedy zaprzestano produkcji danego leku lub lek został wycofany z obrotu i z przyczyn obiektywnych nie można go zastąpić lekiem zamiennikiem, należy w formularzu cenowym podać informację, że dany preparat nie jest produkowany i nie ma zamienników oraz go nie wyceniać. Jeżeli dany lek został wycofany z obrotu, ale można go zastąpić zamiennikiem należy w rubryce Równoważnik wpisać nazwę zamiennika, ilość jednostek w opakowaniu oraz dokonać jego wyceny. 15.W treści faktury za dostarczone leki należy uwzględnić : 1.kwotę do zapłaty przez Dom Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy 2. kwotę do zapłaty przez mieszkańca. 16. Zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej Dz. U. z 2008 nr 115 poz. 728 z póz. zm. dom pomocy społecznej pokrywa opłaty ryczałtowe i częściową odpłatność do wysokości limitu ceny przewidziane w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia. Ceny za poszczególne leki wskazane przez wykonawcę w formularzu cenowym w kolumnie odpłatność Domu nie mogą przekraczać wysokości opłat ryczałtowych lub kwot ponad ustawowy limit.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r.Nr 223, poz.1655 z póżn.zm.). 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie apteki. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne- wśród tych osób co najmniej 1 osoba musi posiadać wykształcenie farmaceutycznej. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007r. Nr 223,poz.1655 z póżn.zm.). 2.Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w § 9 i w § 10 SIWZ metodą spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007r Nr 223,poz.1655 z póżn. zm.). Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655z póżn.zm.) oraz §1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z póżn.zm.) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655z póżn.zm.) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 2. Załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których Wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający, muszą być oznaczone klauzulą TAJNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: aktualny odpis z właściwego rejestru, informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert, kosztorys, ceny jednostkowe stanowiące podstawę obliczenia ceny na dostawę, zaświadczeni, oświadczenia itp. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. III.2b) Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: 1) Załącznik nr 6 ( składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. ( konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. 2. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dps.hst.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach