Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska 178a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6315460 , fax. 014 6315460, 6212581
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
ul. Lwowska 178a 178a
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6315460, fax. 014 6315460, 6212581
REGON: 85005274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywna dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie przez okres 2 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywna dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie: załącznik nr.1 wykaz asortymentowo-ilościowy Herceptin inj. 0,15g Szt. 83 Mabthera inj. 0,1g/10ml x 2 Op. 27 Xeloda tabl. 0,150g x 60 Op. 3 Xeloda tabl. 0,5g x 120 Op. 27 Tarceva tabl.0,15g x 30 szt. Op. 10 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336900003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeliustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia a)pełnomocnictwo jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona b)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), c)oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)koncesję, zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - jeżeli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentów Wykonawca składa oświadczenie. f)Oświadczenie Wykonawcy, iż produkty, na które składa ofertę posiadają aktualne dopuszczenia do stosowania. g)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt c, d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; h)Dokumenty, o których mowa w podpunkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie g), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty koperta B: a) pełnomocnictwo jeśli Wykonawcę reprezentuje osoba upoważniona b)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), c)oświadczenie o treści określonej w art. 24 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 3), d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)koncesję, zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - jeżeli ustawy nie nakładają obowiązku posiadania w/w dokumentów Wykonawca składa oświadczenie. f)Oświadczenie Wykonawcy, iż produkty, na które składa ofertę posiadają aktualne dopuszczenia do stosowania. g)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII ust. 1 podpunkt c, d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; h)Dokumenty, o których mowa w podpunkcie a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie g), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukasz.med.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa środków kontrastowych i acidum
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa do magazynu Apteki Szpitalnej produktów leczniczych w ramach programu lekowego - terapia bezinterferonowa oraz dostawa produktów leczniczych.
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz odczynnika chemicznego dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/20/2016
Dodano: 2016-06-27 - Różne produkty lecznicze
Dodano: 2016-06-17 - dostawy roztworu wzbogacającego do przechowywania Koncentratów Krwinek Płytkowych otrzymywanych metodą zlewania kożuszków leukocytarno-płytkowych
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa do magazynu Apteki Szpitalnej produktów leczniczych w ramach programu lekowego - terapia bezinterferonowa.
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa produktów leczniczych różnych grup terapeutycznych, surowców do receptury, wyrobów medycznych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia, stosowanych w znieczuleniu, produktów biobójczych oraz kosmetyków
Dodano: 2016-06-01 - sukcesywna dostawa środków kontrastowych i szczepionki przeciw grypie w sezonie 2016/2017 dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-05-31 - Różne produkty lecznicze
Dodano: 2016-05-16 - Różne produkty lecznicze
Dodano: 2016-04-27