Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie –Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
    Plac Konsulatu Polskiego 4
    10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
    REGON: 1775600370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa lekkiego oleju opałowego do celów grzewczych terenowych jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Olsztynie –Inspektoratu ZUS w Ełku i Biura Terenowego ZUS w Nidzicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa prognozowanej ilości 84 290,00 litrów lekkiego oleju opałowego transportem Wykonawcy do celów grzewczych w niżej wskazanych lokalizacjach: -Część 1) budynek Inspektoratu ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73 w ilości prognozowanej: 54 290 litrów oleju. -Część 2) budynek Biura Terenowego ZUS w Nidzica przy ul. Sienkiewicza 4 w ilości prognozowanej: 30 000 litrów oleju. 2. Parametry oleju opałowego muszą odpowiadać parametrom technicznymi i standardom wynikającym z obowiązujących przepisów, tj. Polskiej Normy PN-C-96024:2011, tj. muszą posiadać właściwości fizyko-chemiczne wskazane w SIWZ. 3. Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. – w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których eksploatowane będą ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U.2010 r., nr 157, poz. 1054) „Przetwory Naftowe – Oleju opałowego” lub równoważne w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1. 4. Część 1 zamówienia: a. olej opałowy zostanie wykorzystany do zapewniania ogrzewania budynku w sezonie grzewczym; b. pojemność zbiornika na olej opałowy w Inspektorat ZUS w Ełku wynosi 4500 litrów; c. w okresie od 15 listopada 2018 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający przewiduje dostawy oleju opałowego w ilości około 54 290 litrów. 5. Część 2 zamówienia: a. olej opałowy zostanie wykorzystany do zapewniania ogrzewania budynku w sezonie grzewczym oraz do całorocznego podgrzewania bieżącej użytkowej wody; b. pojemność zbiornika na olej opałowy w BT/ZUS w Nidzicy wynosi 3800 litrów; c. w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2020 r. Zamawiający przewiduje dostawy oleju opałowego w ilości około 30 000 litrów. 6. Określona prognozowana ilość oleju opałowego stanowi szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy i nie jest wiążąca dla Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wskazanej w SIWZ prognozowanej ilości oleju opałowego o (+ ,- 20%) dla każdej z części w zależności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia własnym transportem oleju opałowego w ciągu 3 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia zamówienia zgodnie z zapisami wskazanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkiem transportu do tego przystosowanym, tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz z drukarką, pompą ssąco-tłoczącą oraz wąż gumowy o długości minimum 30 metrów. 10. Olej opałowy będzie musiał być dostarczany do kotłowni terenowej jednostki organizacyjnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 14:00. Tankowanie oleju opałowego do zbiornika będzie musiało odbywać się z przestrzeganiem przepisów i wytycznych bhp oraz w obecności kierownika terenowej jednostki organizacyjnej lub osoby przez niego upoważnionej. 11. Przy każdej dostawie oleju opałowego Wykonawca przekaże przedstawicielowi terenowej jednostki organizacyjnej: a) czytelną kopię dokumentu potwierdzającego właściwości fizyko – chemiczne dostarczonego oleju, b) dokument potwierdzający cenę producenta oleju opałowego, aktualnego na dzień tankowania,(wydruk ze strony internetowej producenta opatrzony podpisem Wykonawcy). c) wydruk z przepływomierza, określający ilość zatankowanego oleju opałowego. Kierownik terenowej jednostki organizacyjnej lub osoba przez niego upoważniona będzie potwierdzała na wydruku z przepływomierza dostawę danej ilości oleju. Wykonawca składa wydruk z przepływomierza wraz z fakturą za zrealizowaną dostawą częściową. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy okazania dowodu legalizacji przepływomierza. 13. W przypadku braku na żądanie Zamawiającego okazania dowodu legalizacji przepływomierza Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia dostawy. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia ekspertyzy w celu sprawdzenia właściwości fizyko – chemicznych dostarczonego oleju opałowego. W przypadku, gdy olej opałowy nie będzie posiadał wymaganych właściwości, Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań i sporządzenia ekspertyzy. 15. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi udzieloną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 – Prawo energetyczne (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Formularz Ofertowy – wzór wg załącznika do SIWZ. 2.Formularz Cenowy – wzór wg załącznika do Formularza Ofertowego. 3.Na podstawie art. 25a ust. 1 oraz ust. 3 pkt 2) ustawy w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: -oświadczenie dotyczące braku podstaw wykluczenia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ; -oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, o których mowa w pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: -oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; -Wykonawca składa wyżej wskazane oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór wg załącznika do SIWZ). 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). Zamawiający będzie korzystał z ww. dokumentów i oświadczeń po ich wskazaniu przez Wykonawcę, jeśli są aktualne (podstawa prawna: § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). UWAGA: Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) składa dokument/ty zgodnie z zapisami SIWZ (WYKONAWCY ZAGRANICZNI).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach