Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa lamp oraz filtrów do projektorów multimedialnych wraz z ich wymianą, diagnostyką i kalibracją dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24 (nie dotyczy CM UJ). W ramach niniejszego Wykonawca będzie zobowiązany zamontować dostarczone lampy wraz z wymianą właściwych filtrów, albo czyszczeniem filtrów wielokrotnego użytku, dokonać niezbędnej kalibracji i diagnostyki projektorów. Zamawiający zastrzega sobie, iż podczas ww. czynności instalacyjnych będzie obecny upoważniony pracownik danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.

Uniwersytet Jagielloński ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Gołębia 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4324450 , fax. 012 4324451
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński
    ul. Gołębia 24 24
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4324450, fax. 012 4324451
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa lamp oraz filtrów do projektorów multimedialnych wraz z ich wymianą, diagnostyką i kalibracją dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24 (nie dotyczy CM UJ). W ramach niniejszego Wykonawca będzie zobowiązany zamontować dostarczone lampy wraz z wymianą właściwych filtrów, albo czyszczeniem filtrów wielokrotnego użytku, dokonać niezbędnej kalibracji i diagnostyki projektorów. Zamawiający zastrzega sobie, iż podczas ww. czynności instalacyjnych będzie obecny upoważniony pracownik danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy lamp oraz filtrów do projektorów multimedialnych wraz z ich wymianą, diagnostyką i kalibracją dla potrzeb jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (31-007) przy ul. Gołębiej 24 (nie dotyczy CM UJ). W ramach niniejszego Wykonawca będzie zobowiązany zamontować dostarczone lampy wraz z wymianą właściwych filtrów, albo czyszczeniem filtrów wielokrotnego użytku, dokonać niezbędnej kalibracji i diagnostyki projektorów. Zamawiający zastrzega sobie, iż podczas ww. czynności instalacyjnych będzie obecny upoważniony pracownik danej jednostki organizacyjnej Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem minimalnych wymagań technicznych oraz ilościowych został zawarty w pkt 3) niniejszej SIWZ oraz w Załączniku A do SIWZ stanowiącym jej integralną część. Zamawiający zaznacza, iż rodzaje oraz ilości podane w załączniku A do SIWZ mają jedynie charakter orientacyjny i szacunkowy, niezbędny dla wyceny przedmiotu zamówienia i oceny oraz porównania ofert, jak i wskazanie minimalnego zakresu zamówienia. Natomiast realizacja zamówienia będzie następować w wyniku faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikłych z eksploatacji projektorów w okresie trwania umowy. Nr sprawy: CRZP/UJ/3/2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323213002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej kwotę 15 000,- PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych PLN 00/100 gr). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zm). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764 SWIFT: PKO PP LPW. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.4 oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.adm.uj.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach