Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa książek

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-081 Opole, ul. Piastowska 18-20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4544738 , fax. 077 4545416
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
    ul. Piastowska 18-20 18-20
    45-081 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4544738, fax. 077 4545416
    REGON: 53163229800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMORZĄDOWA WOJEWÓDZKA INSTYTUCJA KULTURY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa książek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający poszukuje Wykonawcy, który w oczekiwanym terminie podanym w punkcie I.6 SIWZ, wykona zadanie polegające na sukcesywnej dostawie książek (nowości i wznowień wydanych w latach 2007-2009) z zakresu literatury polskiej i obcojęzycznej. Wartość realizowanego zamówienia nie przekroczy kwoty 62 000,00 zł brutto (sześćdziesiąt dwa tysiące złotych)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obejmującym zamówienie. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym akceptują 14 dniowy termin płatności faktur przez Zamawiającego. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocenę spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia przeprowadzi Komisja Przetargowa Zamawiającego - na podstawie złożonego oświadczenia (zał. Nr 2 do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków - wymienionych w punkcie I.4 Specyfikacji wg metody spełnia/ nie spełnia.Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym analizowane będą wymienione w punkcie I.4 oświadczenia i dokumenty - pod względem kompletności, zawartości merytorycznej oraz wiarygodności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie kopii tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem w sposób określony w punkcie I.5.13 Specyfikacji. 2.Oświadczenia o spełnianiu wymaganych warunków określonych w treści art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik Nr 2 do formularza oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wbp.opole.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach