Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego wraz z rozładunkiem do leśnictw Nadleśnictwa Wołów w roku 2017.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wołów ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Leśna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3809361 , fax. 71 3809361
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wołów
    ul. Leśna 37
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3809361, fax. 71 3809361
    REGON: 931024132
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolow.wroclaw.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego wraz z rozładunkiem do leśnictw Nadleśnictwa Wołów w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem : a. kruszywa łamanego granitowego – niesort granitowy o frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 3 600 ton, b. kruszywa łamanego granitowego – niesort granitowy o frakcji 0-63 mm w ilości szacunkowej 3 200 ton, c. kruszywa łamanego granitowego – tłuczeń granitowy o frakcji 31,5 - 63 mm w ilości szacunkowej 2 400 ton, d. kruszywa łamanego granitowego – tłuczeń granitowy o frakcji 63 - 120 mm w ilości szacunkowej 800 ton, RAZEM SZACUNKOWO 10 000 ton w ramach utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Wołów, obejmująca: zakup wraz z załadunkiem, transportem samochodami samowyładowczymi i rozładunkiem bezpośrednio w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Kod Wspólnego Słownika Zamówień: a. 14212200-2 – Kruszywo, b. 14212320-9 – Granit kruszony, 4) Lokalizacje (leśnictwa), do których planowana jest realizacja dostaw, zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ. 5) Zamówienie będzie polegało na sukcesywnych dostawach wg potrzeb Zamawiającego. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający nie dopuszcza w kruszywie domieszki margli, kredy i wapienia – dostarczone kruszywo musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normom: PN-EN 13242, PN-EN 13043:2004 lub równoważne. 2) Kruszywo musi być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w kruszywie zawartości wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 3) Dostawa będzie się odbywać sukcesywnie w czasie określonego w umowie okresu, w godzinach 7:00- 15:00. 4) Ze względu na możliwe ograniczenia tonażowe obowiązujące na drogach publicznych, po których odbywać się będzie transport materiałów koniecznych do utrzymania nawierzchni drogi, obowiązkiem Wykonawcy będzie uzgodnienie z zarządcą drogi publicznej zasad poruszania się po tych drogach. Wymagania stawiane Wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, przepisami bhp, p.poż. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d. Wykonawca wskaże numery telefonów kontaktowych i fax, a także inne dane niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania danych podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z 30 % ilości dostaw z umowy. Termin realizacji zamówienia: 45 dni od daty podpisania umowy. Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem i rozładunkiem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu poprzez dowiezienie i wysypanie kruszywa. Wykonawca ma obowiązek ustalenia miejsca dostawy przedmiotu zamówienia właściwego dla danego leśnictwa z leśniczym. Wskazane miejsce dostawy musi zapewniać wjazd i wyjazd samochodu wysokotonażowego. Kruszywo wyładowane przez Wykonawcę nie może stanowić przeszkody dla przejazdu innych pojazdów. O gotowości przywozu każdej partii kruszywa Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić Zamawiającego mailowo i telefonicznie, z dwudniowym wyprzedzeniem. Termin dostawy kruszywa musi być uzgodniony z Zamawiającym. Rodzaj kruszywa: frakcja 0-31,5 mm (niesotr) – kruszywo granitowe, frakcja 31,5–63 mm (tłuczeń) – kruszywo granitowe, frakcja 0-63 mm (niesort) – kruszywo granitowe, frakcja 63-120 mm (tłuczeń) – kruszywo granitowe. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu atesty jakościowe (deklaracje zgodności) dostarczonego kruszywa przed zakończeniem realizacji zadania. Wykonawca ponosi koszty związane z transportem i ubezpieczeniem kruszywa w trakcie transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca dostarczy i wyładuje kruszywo na własne ryzyko i koszt. Każdorazowa dostawa potwierdzona zostanie poprzez dostarczenie dokumentu WZ przez Wykonawcę. Niebezpieczeństwo uszkodzenia lub utraty kruszywa przechodzi na Zamawiającego z chwilą podpisania dokumentu WZ przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia wad kruszywa Zamawiający zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałem sytuacji w formie pisemnej. Zamawiający przewiduje możliwość każdorazowego zważenia dostarczanego kruszywa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wskazania miejsca zważenia zestawu (pojazd wraz z ładunkiem). Dojazd na miejsce zważenia następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Koszty wynikające z realizacji tej części usługi stanowią koszty własne Wykonawcy i nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. Pozostałe warunki dostawy znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zł i 00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 05.10.2017 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego przelewem na: PKO BP o/Wołów 50 1020 5242 0000 2502 0016 9748, z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy z podaniem jego numeru. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację. Z treści gwarancji winno wynikać, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot wniesionego wadium Zamawiający dokona na podstawie art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach