Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koszul służbowych damskich: 30 szt. krótki rękaw, 30 szt. długi rękaw oraz koszul służbowych męskich: 90 szt. krótki rękaw i 90 szt. długi rękaw, zwanych w dalszej części artykułami. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18332000-5 3.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisem w załączniku nr 2 do SIWZ, rozmiarami podanymi w załączniku nr 7 i wzorcami w postaci załączonych rysunków (załącznik nr 8) oraz rozmiarami podawanymi przy każdorazowym zamówieniu. 4.Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak opisane w wyżej wymienionych załącznikach do SIWZ, a użyte do szycia artykułów tkaniny były najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom i odbarwieniom. 5.Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego. 6.Zamówienia realizowane będą partiami (maksymalnie 3-6 zamówień w czasie trwania umowy). 7.Dostawa poszczególnych zamówień (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż termin podany w ofercie przez Wykonawcę (określony w dniach roboczych) od daty złożenia danego zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00. 8.Zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów artykułów. 9.Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 10 ust. 1 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy. 10.Dostarczona partia artykułów nie zostanie odebrana przez przedstawiciela Zamawiającego (wymienionego w § 10 ust. 1 umowy) w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy dostarczonymi artykułami a przedstawionymi w ofercie oraz wysłanym zamówieniu, 2)widocznego uszkodzenia lub wad dostarczonych artykułów uniemożliwiających ich użycie, 3)niezgodności rozmiarów dostarczonych artykułów z indywidualnymi rozmiarami przedstawionymi w tabeli rozmiarów (załącznik nr 7 do SIWZ). 11.W przypadkach określonych w pkt. 10 Wykonawca obowiązany będzie do wymiany artykułów na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli termin dostawy wymienianych artykułów przekroczy termin, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy. 12.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 umowy. 13.Zamawiający będzie wymagał aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone opakowania fabryczne oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania, prasowania i rozmiarami zgodnymi z zamawianymi oraz wyspecyfikowanymi w załączniku nr 7 do SIWZ. 14.Gwarancja na artykuły nie krótsza niż 12 miesięcy obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować dłuższy czas gwarancji. 15.Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia. 16.Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy III. Termin wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 183320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach