Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami.

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. Kilińskiego 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3558451
  • Data zamieszczenia: 2013-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 9 9
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3558451
    REGON: 34034868800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkgniewkowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa kostki brukowej wraz z krawężnikami i obrzeżami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kostki brukowej oraz krawężników i obrzeży wraz z transportem. 2.Zamówienie obejmuje zakup, dowóz i rozładunek w miejsce wskazane przez Zamawiającego następującego asortymentu: 1)Obrzeże 6x20x100 - 806,20 m 2)Obrzeże 8x30x100 - 4 300,50 m 3)Obrzeże trawnikowe 50-75 x 20 x 6cm szare - 410,00 m 4)Kostka szara 6 - 2 300,00 m2 5)Kostka szara 8 - 4 100,00 m2 6)Kostka kolor 6 - 8,00 m2 7)Kostka kolor 8 - 260,00 m2 8)Krawężniki uliczne 15x30x100 - 400,00 m 9)Krawężniki 12x25 (drogowe) - 400,00 m 10)Krawężniki 12x25 (oporniki) - 30,00 m 11)Krawężniki 12x25 (najazdowe) - 25,00 m 12)Krawężniki 20x30 - 110,50 m 3.Ilości poszczególnych asortymentów składających się na przedmiot dostawy są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zwiększeniu do 20% ilości w poszczególnych asortymentach. Ilości faktycznie zakupionego asortymentu jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Dostawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości dostawy faktycznie zakupionego towaru przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie leżało w interesie Zamawiającego. 5.Ze względu na zróżnicowany charakter wykonywanych prac związanych z wykorzystaniem zamawianego przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednorazowej dostawy co najmniej tzw. jednej palety danego asortymentu. 6. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 7.Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu powszechnego lub jednostkowego, zgodny z aprobatą techniczną i właściwymi przepisami. 8.Zamawiający w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości wybranego przedmiotu dostawy częściowej, realizowanej na koszt Dostawcy. 9.W przypadku stwierdzenia, że dostawy są niezgodne z obowiązującymi aprobatami, lub normami Zamawiający może odmówić ich przyjęcia i naliczyć kary umowne. 10.Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane dostawy częściowe i ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym. 12.Środki transportowe muszą posiadać urządzenia HDS do samodzielnego rozładunku materiałów. 13.Materiał należy dostarczyć na paletach, które po opróżnieniu będą przygotowane do odbioru przez Wykonawcę. 14.Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do realizacji części zamówienia w ciągu dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia telefonicznego lub za pomocą faksu. Niespełnienie powyższego warunku skutkować będzie karami wynikającymi z nieterminowych dostaw. 15.Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady materiałów zmniejszające ich wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 16.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na w/w asortyment od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 17.Wykonawca na etapie dostaw do Zamawiającego dostarczy dokumenty potwierdzające dopuszczenie ww. materiałów do obrotu (poświadczenie jakości materiału).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach