Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa koksu opałowo-przemysłowego do OZ Przywary

Zakład Karny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Karola Miarki 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4400420-25
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny Nr 1
    ul. Karola Miarki 1 1
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4400420-25
    REGON: 00032023600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa koksu opałowo-przemysłowego do OZ Przywary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Koks gruby opałowo - przemysłowy o granulacji powyżej 40 mm i kaloryczności nie niższej niż 27 MJ/kg, w ilości 125 ton. Kod CPV 09113000-4 koks. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Dostawy odbywać się będą do Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Strzelcach Opolskich, mieszczącego się w: Sierakowie Śląskim, ul. Cegielniana 13, 42-793 Ciasna, Przysiółek Przywary. Termin realizacji zamówienia - sukcesywna dostawa po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w terminie do 3 dni roboczych do dnia zamówienia dostawy. Umowa będzie zawarta na okres do dnia 31.10.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, oraz którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 3 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą prawo zamówień publicznych, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do niniejszej SIWZ. 4) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, zastosowaną stawkę VAT, cenę brutto oraz wartość brutto (Załącznik nr 4 do SIWZ ), 5) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 6) podpisany wzór umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) 7) informacje dotyczące podwykonawców - (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w/w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy wpisać -nie dotyczy, 8) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W przypadku braku jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie uzupełnienie dokumentów lub nie złożenie oświadczeń w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Kserokopie składanych dokumentów muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, z dopiskiem - Za zgodność z oryginałem W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. UWAGA: do oferty o zamówienie publiczne prosimy nie dołączać innych dokumentów niż wymienione wyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach