Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa kilkunastu rodzajów elementów pułapek feromonowych do odłowu owadów szkodników leśnych dla Instytutu Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk

Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 01-224 Warszawa, ul. Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3433151 , fax. 22 3433333
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
    ul. Kasprzaka 44/52
    01-224 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3433151, fax. 22 3433333
    REGON: 00032604900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa kilkunastu rodzajów elementów pułapek feromonowych do odłowu owadów szkodników leśnych dla Instytutu Chemii Fizycznej Polskiej Akademii Nauk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w ciągu 3 lat kilkunastu rodzajów elementów do pułapek feromonowych do odłowu owadów szkodników leśnych na wskazany przez Zamawiającego adres, wykonywanych przez Wykonawcę zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje elementy: ELEMENTY PUŁAPEK 1 Wkład lepowy do pułapki PL-1 2 Wkład lepowy do pułapki PL-2 3 Worki do pułapki IBL-1 4 Wieszaki do pułapki IBL-1 5 Ekran do pułapki IBL-2 bis 6 Blachy do pułapki IBl-2 bis 7 Butelki do pułapki 8 Lejki do pułapki IBL-1 9 Lejki do pułapki IBL-3 10 Dekle do pułapki IBL-4 BIS 11 Daszki do pułapki IBL-1 i IBL-3 12 Lejki do rur Boregarda 13 Kołpaki do rur Boregarda 14 Kołnierze do pułapki IBL-1 15 Krzyżaki do pułapki IBL-1 16 Pułapka IBL-3 (11 donikowa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: • wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej 3 dostaw o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. dostawa jednorazową lub ciągłą pułapek feromonowych, o wartości każdej z nich co najmniej 150.000 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6, • wykażą, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: ☑ formami wtryskowymi na „doniczkę”, „lejek”, daszek”, „kołnierz”, „haczyki”, „paski”, „dekle” do IBL-4, „dekle” do rur ☑ przyrząd profilowania blach (listew) do IBL-4, ☑ przyrząd do profilowania blach (wieszaków) do IBL-1, ☑ przyrząd do zaginania drutu stalowego 1” na haczyki do IBL-1 i IBL-3, ☑ przyrząd do zaginania drutu stalowego 1,4” na zaczepy do IBL-2 i IBL-2”, ☑ przyrząd do wykonania otworów w lejkach, ☑ przyrząd do wbijania kołków tapicerskich w lejki, ☑ przyrząd do zwijania drutu stalowego 0,8” na zaczepy do PL-1, ☑ przyrząd do zwijania gąbki do OL-1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - Wykazu przynajmniej 3 dostaw (jednorazowych lub ciągłych) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich co najmniej 110.000 zł w wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, ze szczególnym uwzględnieniem opisu sprzętu wskazanego przez Zamawiającego, tj. formami wtryskowymi na „doniczkę”, „lejek”, daszek”, „kołnierz”, „haczyki”, „paski”, „dekle” do IBL-4, „dekle” do rur, przyrząd profilowania blach (listew), do IBL-4, przyrząd do profilowania blach (wieszaków) do IBL-1, przyrząd do zaginania drutu stalowego 1” na haczyki do IBL-1 i IBL-3, przyrząd do zaginania drutu stalowego 1,4” na zaczepy do IBL-2 i IBL-2”, przyrząd do wykonania otworów w lejkach, przyrząd do wbijania kołków tapicerskich w lejki, przyrząd do zwijania drutu stalowego 0,8” na zaczepy do PL-1, przyrząd do zwijania gąbki do OL-1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną