Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń Zn.spr. ZG5 2710-1-2013 II POSTĘPOWANIE

Nadleśnictwo Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Żeromskiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8438191 , fax. 043 8438191
  • Data zamieszczenia: 2013-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wieluń
    ul. Żeromskiego 5 5
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8438191, fax. 043 8438191
    REGON: 73000209900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/web/wielun
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wieluń

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń Zn.spr. ZG5 2710-1-2013 II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy przeznaczonej na dokarmianie zwierzyny leśnej w Nadleśnictwie Wieluń. Miejscem dostawy całego przedmiotu zamówienia będzie leśniczówka Jodłowiec w Raduckim Folwarku 7, 98-320 Osjaków. Wykonawca dostarczy i rozładuje karmę w podane przez zamawiającego miejsce na własny koszt i własne ryzyko. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 niżej wymienionych części. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w ciągu całego 2013 roku. Część nr 1 zamówienia: dostawa ziemniaków paszowych w ilości 100 ton. Ziemniaki muszą być pełnowartościowe, zdrowe , bez oznak zgnicia i zanieczyszczeń. Ziemniaki należy dostarczyć w ilościach i terminie jak niżej: Do końca miesiąca maja, czerwca, września, listopada po 10 ton w każdym miesiącu w miesiącu sierpniu 5 ton w miesiącu październiku 40 ton w miesiącu grudniu 15 ton Część nr 2 zamówienia: dostawa marchwi w ilości 20 ton. Marchew powinna być ogłowiona (bez naci), zdrowa o pełnej wartości pokarmowej, bez wymagań co do wielkości i kształtu. Marchew należy dostarczyć w miesiącu maju w ilości 10 ton i w miesiącu październiku 10 ton. Część nr 3 zamówienia: dostawa ziarna owsa w ilości 5 ton. Ziarno powinno być suche, nie może być zaprawiane, należy je dostarczyć w miesiącu grudniu- do dnia 15 grudnia 2013 r. Część nr 4 zamówienia: dostawa buraków cukrowych w ilości 50 ton. Buraki powinny być dostarczone bez liści, oczyszczone. W miesiącu listopadzie należy dostarczyć 25 ton i w miesiącu grudniu 25 ton. Część nr 5 zamówienia: dostawa kolb kukurydzy w ilości 15 ton. Kolby kukurydzy powinny być dobrej jakości : odkoszulkowane be śladów pleśni i gnicia. Należy je dostarczyć: w miesiącu sierpniu 10 ton oraz w miesiącu wrześniu 5 ton. Część nr 6 zamówienia: dostawa ziarna kukurydzy paszowej w ilości 50 ton. Ziarno musi być suche, całe posiadające najwyżej do 5 % zanieczyszczeń. Należy je dostarczyć w ilościach i terminach jak niżej: w miesiącu maju 10 ton, w miesiącach czerwiec, lipiec, sierpień, listopad po 5 ton, a w miesiącu grudniu 20 ton Część nr 7 zamówienia: dostawa soli lizawki w ilości 0,6 tony w kostkach po 10 kg. w terminach jak niżej: w miesiącu maju 0,3 tony, w miesiącu październiku 0,3 tony. 2. Główne kody CPV związane z przedmiotem zamówienia 03113100-7 - Buraki cukrowe 03221112-4 - Marchew 03212100-1 - Ziemniaki 03211200-5 - Kukurydza 03211600-9 - Owies 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa 15872400-5 Sól 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub wszystkie części zamówienia, przy czym w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż na jedną część (np. na dwie) , wykonawca wypełnia na FORMULARZU OFERTY odpowiednie wiersze z wybraną częścią zamówienia. Oferta powinna zostać złożona w kopercie , na której w momencie jej wpływu (złożenia) do Nadleśnictwa w Wieluniu zostanie nadany stosowny numer.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/wielun
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach