Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa jałowych zestawów do cewnikowania pęcherza moczowego i zestawów do dializ na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Chałubińskiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3882111 , fax. -68 3871281
  • Data zamieszczenia: 2015-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
    ul. Chałubińskiego 7 7
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 3882111, fax. -68 3871281
    REGON: 97077473300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa jałowych zestawów do cewnikowania pęcherza moczowego i zestawów do dializ na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jałowych zestawów do cewnikowania pęcherza moczowego i zestawów do dializ na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Wysokość wadium wynosi: 4 000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych. 3.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj. 17.11.2015 r. do godz. 10:00 4.Wadium może być wnoszone: -w pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r.,Nr 42 poz. 275 z późn. zm. 5. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego: BANK MILLENIUM odz. Zielona Góra nr konta: 32116022020000000060220738 7.Kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty. 8.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 8.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 8.1.1 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1,pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyrazi zgody poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.1.2 Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 8.1.3 Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować, co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XIX niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10. Wadium w pozostałych formach należy przekazać Zamawiającemu w osobnej kopercie do pok. 6 opisanej zgodnie z rozdziałem XXI pkt. 2 niniejszej Specyfikacji z dopiskiem WADIUM - nr sprawy DZP-280- 117 .2015 przed terminem składania ofert jednocześnie dołączając do oferty kserokopię dokumentu wadialnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach