Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Sportowa 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 755 51 97 , fax. 22 755 51 97
- Data zamieszczenia: 2010-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim
ul. Sportowa 29 29
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 755 51 97, fax. 22 755 51 97
REGON: 01100881790911 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNA DOSTAWA I ZAKUP MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH DLA ZGK W GRODZISKU MAZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów budowlanych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim , ul. Sportowa 29 na warunkach umowy, której treść stanowi załącznik Nr 5 do formularza ofertowego, w poszczególnych asortymentach cenowych stanowiących: Materiały ogólnobudowlane farby,rozpuszczalniki,pianki,kleje *Terminy dostaw poszczególnych asortymentów materiałów od chwili zgłoszenia telefonicznego lub faxem : do 2 dni roboczych *Dostawy realizowane mają być sukcesywnie w ciągu jednego roku od daty podpisania umowy. *Wielkość dostaw oraz terminy będą każdorazowo określane przez zamawiającego zgodnie z postępowaniem zawartym w umowie. *Ilości zawarte w formularzach cenowych są planowane i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia. *Miejsce dostawy: ZGK 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Sportowa 29. *W cenie dostawy zawarty musi być koszt transportu *Minimalna wielkość dostaw 400zł brutto *W przypadku wyłonienia wykonawcy w odległości do 5km od ZGK przewidywana jest możliwość odbioru części materiałów przez Zamawiającego. *Termin płatności 14 dni od złożenia faktury VAT. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 288112002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nd
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas realizacji dostaw
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkgrodzisk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną