Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Oddziałów I. II oraz III w meble na wymiar w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Sp. z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa

Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 811 06 88 , fax. 22 811 06 88
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczne Centrum Opiekuńczo-Lecznicze sp. z o.o.
    ul. Mehoffera 72/74
    03-131 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 811 06 88, fax. 22 811 06 88
    REGON: 14661326400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scol.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń Oddziałów I. II oraz III w meble na wymiar w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie wchodzącego w skład w Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym Sp. z o.o. przy ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia pomieszczeń Oddziałów I, II oraz III w meble w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74. W Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzu asortymentowo -Cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów opisanych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, dla których Wykonawca dostarczy na etapie odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego , dokumenty wymagane w opisie przedmiotu Zamówienia, w tym w szczególności atesty i certyfikaty. 4. Dostarczone meble wykonane będą z materiałów posiadających atesty, certyfikaty i spełniać będą wszelkie wymagania opisane w załączniku nr 2 . 5. Dostarczone meble będą nowe, pełnowartościowe oraz nie noszące oznak jakiegokolwiek użytkowanie lub uszkodzenia. Przedmiot zamówienia wykonany będzie ze szczególną starannością. 6. Wykonawca na własny koszt dostarczy (wniesie), rozmieści i zamontuje meble w odpowiednich pomieszczeniach Zamawiającego. Budynek, w którym wykonany będzie przedmiot zamówienia jest trzypiętrowy, wyposażony w jedną windę towarową. Winda jest użytkowana przez pacjentów w związku z powyższym przy dostawie mebli na I i II piętro Wykonawca skalkuluje również możliwość wnoszenia mebli po schodach. 7. W przypadku pomieszczeń: kuchni, pokoju socjalnego, magazynu bielizny czystej, dyżurki pielęgniarek, pokoje pacjentów, pokój lekarski, przed przystąpieniem do realizacji mebli, Wykonawca wykona projekt wymienionych wnętrz z zaproponowanym rozwiązaniem ustawienia mebli i uzyska akceptację Zamawiającego. 8. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy podłogi w trakcie prowadzonych prac montażowych, oraz usunie kartony, folie i posprząta miejsca, w których były prowadzone prace montażowe. 9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. KONTO ZAMAWIAJĄCEGO: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 96 1240 6074 1111 0000 4999 2025 z podaniem tytułu: „wadium: Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dla SCOL Sp. z o.o – nr post. SCOL/1460 /2017 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zwrot wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zostanie dokonane niezwłocznie po podpisaniu umowy na dostawę przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 8.3 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Powyższe okoliczności, o których mowa w pkt 8 i 9, muszą być jednoznacznie określone w treści gwarancji wnoszonej w formie innej niż w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenia – załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Wykaz wykonanych usług -załącznik nr 5 do SIWZ 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach