Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa gazu LPG wraz z dzierżawą zbiornika do świetlicy w m. Strzeszów gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55-114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa gazu LPG wraz z dzierżawą zbiornika do świetlicy w m. Strzeszów gm. Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu LPG wraz z dzierżawą zbiornika do świetlicy w m. Strzeszów gm. Wisznia Mała obejmująca: 1) dostawę wraz z montażem i dzierżawą Instalacji zbiornikowej zwanej dalej Instalacją w skład której wchodzi: a) kompletny fabrycznie nowy zbiornik na gaz LPG o pojemności 2700 l, dopuszczalnym ciśnieniu roboczym: 1,56MPa, dopuszczalnej temperaturze roboczej: -20°C /40°C i maksymalnym napełnieniu 85% wraz z niezbędną armaturą, posadowieniem itd.; b) urządzanie pomiarowe z systemem telemetrycznym wraz z niezbędnym osprzętem zamontowanym w skrzynce Zamawiającego, 2). sukcesywną dostawę gazu „propan-butan” o parametrach zgodnych z normą PN-EN ISO 589/2004 w szacowanej ilości 5 600 l przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy (dostawy gazu propan-butan odbywały się będą w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy), 3). zorganizowanie i przeprowadzenie przez Wykonawcę niezbędnych prób, badań i odbiorów, dokonanie pełnego rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji rozruchowej (instrukcji obsługi) oraz uzyskanie zgody na użytkowanie Instalacji z Urzędu Dozoru Technicznego, 4). przeszkolenie Zamawiającego w zakresie zagrożeń jakie mogą wystąpić w związku z użytkowaniem Instalacji, 5). zapewnienie przez Wykonawcę dozoru serwisowego nad Instalacją, regularnych jej konserwacji, organizacji (własnym kosztem i staraniem) oraz udziału w kontrolach dozorowych prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego w okresie trwania umowy. 6). Opróżnienie zbiornika oraz demontaż Instalacji po zakończeniu umowy 2. Określona w ust. 1 pkt. c) przewidywana ilość gazu jest wielkością szacunkową. Powyższe dane mają jedynie charakter informacyjny, służą do obliczenia ceny oferty i porównania ofert, nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistej ilości zużytego gazu w okresie realizacji zamówienia. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącej złącznik do niniejszego SIWZ 4. Zbiornik należy dostarczyć i zamontować zgodnie z projektem budowlanym pn. „Projekt budowlany świetlicy wiejskiej–centrum społeczno-kulturalnego ul. Osiedlowa w Strzeszowie, gmina Wisznia Mała, dz. nr 302, AM-1, obręb Strzeszów”, autorstwa PIETRUCH MROZIUK PROJEKT stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09122000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału, jeśli posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwem gazowym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019, poz. 755 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy) a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich (jeśli dotyczy) 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach