Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa foteli i krzeseł dla Politechniki Lubelskiej na rok 2018/2019

Politechnika Lubelska ogłasza przetarg

  • Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81)5384103
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
    ul. Nadbystrzycka 38D
    20-618 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81)5384103
    REGON: 000001726
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa foteli i krzeseł dla Politechniki Lubelskiej na rok 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa foteli i krzeseł dla Politechniki Lubelskiej na 2018/2019 rok, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego wskazanego w Szczegółowym Opisie Tematu Zamówienia w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu jako ilości minimalne oraz z zamówienia objętego prawem opcji rozumianego w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu jako różnica pomiędzy ilościami maksymalnymi a ilościami minimalnymi. 2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment objęty prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie. 3. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia podstawowego. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 5. Rozliczenie nastąpi według faktycznej ilości zakupionego towaru po cenach jednostkowych brutto określonych w ofercie Wykonawcy. 6. Zamawiający ma prawo zamówić łącznie mniejszą liczbę artykułów, niż ilości maksymalne przyjęte w opisie przedmiotu zamówienia, jednak nie mniej niż ilości minimalne określone w SOTZ Zamówienie poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 2. Formularz oferty wraz z formularzem cenowym stanowiącym integralną część formularza oferty Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto i okres gwarancji, oraz wypełnić formularz cenowy z podaniem ceny jednostkowej brutto oraz wartości brutto dla każdej z pozycji 3. Pełnomocnictwa a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem (w przypadku złożenia kopii dokumentu należy potwierdzić ją na każdej stronie za zgodność z oryginałem)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach