Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - zamówienie nr 2

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 422 06 36 , fax. 0-12 422 06 36 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2011-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
    ul. Piastowska 32 32
    30-070 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 422 06 36, fax. 0-12 422 06 36 w. 44
    REGON: 35161250100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie - zamówienie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na II części: Część I zamówienia obejmuje: Dostawę oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek kserokopiarek i faksów, których wykaz zawierający wskazanie typu sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaju sprzętu eksploatacyjnego zalecanego przez producenta oraz orientacyjna ilość zamawianych sztuk stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy (|Wykaz materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy.|). W części I zamówienia Zamawiający, celem zachowania warunków gwarancji posiadanych urządzeń, nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Nieistotne w tym względzie będzie przejęcie przez dostawców materiałów eksploatacyjnych zobowiązań gwarancyjnych, ponieważ sprzęt na który udzielona jest gwarancja obejmuje okres dłuższy niż okres obowiązywania umowy na dostawy z wykonawcą. Część II zamówienia obejmuje: Dostawę oryginalnych, fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których wykaz zawierający wskazanie typu sprzętu jakim dysponuje Zamawiający, rodzaju sprzętu eksploatacyjnego zalecanego przez producenta oraz orientacyjna ilość zamawianych sztuk stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy (|Wykaz materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy.|). W części II zamówienia Zamawiający dopuszcza dostawę równoważnych materiałów eksploatacyjnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach (tzn. pojemność tuszu|tonera, wydajność i jakość wydruku) takich samych bądź lepszych, w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowowytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Jeżeli zamawiający stwierdzi, w trakcie trwania umowy, że jakość, wydajność lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien produkt wymienić na produkt nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego wady (przesłanego faxem lub mailowo). W odniesieniu do wymogów technicznych Zamawiający wymaga, aby: -wszystkie elementy produktu były fabrycznie nowe, nie wchodzące pierwotnie w całości ani też w części w skład innych materiałów, -materiały nie mogą być regenerowane, tj. poddawane procesowi ponownego napełniania, -materiały nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane, -materiały nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, -materiały nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, -materiały musza posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz wykaz typów urządzeń, do których dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony, -materiały musza posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczna identyfikacje producenta, -materiały musza posiadać oznaczenie terminu ważności lub datę produkcji z okresem używalności; termin ważności dostarczonych materiałów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. W odniesieniu do Wykonawcy Zamawiający żąda aby: -dostarczany towar był zgodny z opisem i wymaganiami każdej pozycji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do wzoru umowy - |Wykaz materiałów eksploatacyjnych - formularz cenowy|), -dostarczany towar był nowy, pakowany oryginalnie przez producenta danego towaru w opakowania jednostkowe lub zbiorcze, -Wykonawca zagwarantował, że dostarczany towar będzie wysokiej jakości oraz zapewni kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, -Wykonawca udzielił 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane materiały eksploatacyjne. Za dzień rozpoczęcia biegu terminu gwarancji uznaje się dzień dostarczenia materiału do Zamawiającego. -w przypadku stwierdzenia wady produktu, Wykonawca zagwarantował nieodpłatną wymianę na produkt wolny od wad, na zasadach określonych w pkt. 3.2.3. Części I SIWZ, -Wykonawca zagwarantował naprawę na własny koszt w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonych urządzeń Zamawiającego lub pokrył koszty takiej naprawy, jeśli uszkodzenia te będą spowodowane zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez wykonawcę. O przyczynie uszkodzenia stanowiła będzie pisemna opinia wydana przez autoryzowany serwis urządzenia. W przypadku gdy wydanie takiej opinie będzie odpłatne, koszt jej wydania każdorazowo ponosić będzie Wykonawca, -w przypadku, gdy czas naprawy urządzenia, spowodowany ww. przyczynami przekroczy 2 dni robocze od momentu stwierdzenia przyczyn awarii, Wykonawca będzie zobowiązany, najpóźniej do godziny 10:00 dnia następnego, do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy zamiennego urządzenia wraz ze sprawnymi materiałami eksploatacyjnymi. O stwierdzeniu przyczyn uszkodzenia i planowanym terminie naprawy urządzenia Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę (faxem lub mailowo), -Wykonawca zapewnił na własny koszt transport każdorazowej dostawy wraz z wniesieniem do pomieszczenia przeznaczonego na składowanie towaru w budynkach Zamawiającego (zlokalizowanych pod adresami: Kraków - ul. Piastowska 32; Oświęcim - ul. Śniadeckiego 21|28, Nowy Sącz - ul. Jagiellońska 52, Tarnów - al. Solidarności 5-9), -Wykonawca dostarczał towar partiami. Dostawy będą nieregularne i bez wcześniej ustalonego harmonogramu dostaw, w ilościach nierównomiernych dla poszczególnych okresów, z zastrzeżeniem iż do placówek w Oświęcimiu, Nowym Sączu i Tarnowie nie częściej niż raz na dwa miesiące, -Dostawy były realizowane na podstawie częściowych zamówień, wysyłanych przez Zamawiającego do wykonawcy droga faksową lub pocztą elektroniczną, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od dnia złożenia zamówienia, -dostawy i zamówienia odbywały sie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do16:00, -Wykonawca odbierał do utylizacji pojemniki po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazane przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej, zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Część II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rops.krakow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach