Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej: odzieży, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia ceremonialnego wraz z usługą prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - TP/TZ/3/2013

Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Nowodworska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8566350 w. 103 , fax. 76 7233763
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Nowodworska 60 60
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8566350 w. 103, fax. 76 7233763
    REGON: 39008153600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej: odzieży, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia ceremonialnego wraz z usługą prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - TP/TZ/3/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej: odzieży, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia ceremonialnego wraz z usługą prania, odkażania chemicznego i biologicznego, odpylania odzieży roboczej oraz czyszczenia chemicznego odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z podziałem na części. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 1:Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Miejsce realizacji zamówienia- dostawy: ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica. Do każdego dostarczanego asortymentu wykonawca winien dołączyć kartę gwarancyjną oraz wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, jeżeli są wymagane. Odzież, obuwie oraz rękawice robocze i ochronne dostarczane przez wykonawcę muszą odpowiadać technicznym i jakościowym wymogom Polskich Norm, a w przypadku środków ochrony indywidualnej posiadać wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa. Każdy środek ochrony indywidualnej musi posiadać dokumentację techniczną, składającą się z karty technicznej, deklaracji zgodności oraz instrukcji użytkowania, przy czym dopuszcza się dostarczenie deklaracji zgodności w formie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu przez dostarczony środek ochrony indywidualnej warunków dopuszczenia do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. Wykonawca będzie dostarczał asortyment na własny koszt w fabrycznych opakowaniach. W przypadku, gdy towar nie jest fabrycznie zapakowany, np. ubrania robocze, koszule i inne, wykonawca zobowiązuje się opakować taki asortyment w worki foliowe. Każdy komplet lub sztuka muszą być opakowane oddzielnie. Dostarczona odzież robocza powinna być oznaczona np. imieniem i nazwiskiem pracownika zamawiającego na opakowaniu jednostkowym w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego asortymentu do osoby, dla której został dostarczony na podstawie dokumentacji rozmiarowej. Dostawy odbywać się będą w dni robocze (poniedziałek- piątek) w godz. 8.00-14.00. W terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest do dokonania indywidualnych pomiarów pracowników zamawiającego po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu z zamawiającym, dla których dostarczany będzie asortyment określony w poz. 1-15, 22, 23, 24, 52, 53, 55, 56, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 107, 109, 111, 112, 114 tabeli. Termin ten może ulec przedłużeniu wyłącznie za zgodą zamawiającego. W przypadku zmian kadrowych w trakcie realizacji umowy obmiary pracowników zamawiający dokonywać będzie samodzielnie. W odniesieniu do realizowanych dostaw asortymentu wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia kartotek osobowych pracowników zamawiającego opartych na obowiązującej u zamawiającego tabeli norm środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej. W odniesieniu do asortymentu objętego tabelą norm dostawy będą realizowane w oparciu o zawarte tam okresy użytkowania bez konieczności wystawiania zamówień ze strony zamawiającego. Ponadto wykonawca zapewni prowadzenie kartotek osobowych i rejestracji ruchu asortymentowego w oparciu o program komputerowy obsługiwany przez wykonawcę i będący jego własnością. Asortyment wymieniony w poz. 17, 18, 19, 23, 24, 52, 53, 55, 56, 64, 65, 66, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 musi posiadać wszywki. Wszywki powinny zawierać następujące informacje: rozmiar, skład tkaniny, z której został wykonany ten asortyment, sposób konserwacji. Wszystkie nadruki, zamki, guziki, napy, klamry, taśmy odblaskowe itp. powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie czynników chemicznych stosowanych podczas prania, odkażania chemicznego i biologicznego oraz odpylania. Kolor tkaniny z jakiej wykonany zostanie asortyment wyszczególniony w poz. 22, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 73, 74, 75, 76, 77 tabeli uzgodniony zostanie z wykonawcą po podpisaniu umowy. Zamawiający wymaga aby asortyment wyspecyfikowany w poz. 16, 17, 19, 64, 65, 66, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 tabeli wyposażony został w logo zamawiającego. Wymiary oraz wzór logo zamawiającego, które ma zostać trwale umieszczone na asortymencie zostaną przekazane wykonawcy najpóźniej w dniu dokonania przez wykonawcę pomiarów pracowników zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby asortyment wyszczególniony w poz. 22, 64, 65, 66, 67, 68, 70, 71, 73, 74, 75, 76, 77 tabeli oznaczony był w sposób trwały imieniem i nazwiskiem pracownika zamawiającego na wewnętrznej stronie asortymentu.Szczegółowy opis realizacji zamówienia dla części nr 1 zawiera Projekt umowy TP/TZ/3/1/2013 stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.Ilości oraz szczegółowy opis zamawianego asortymentu został zawarty w pkt 1 Tabela nr 1 załącznika nr 1 do SIWZ.Wszystkie nazwy własne odzieży, obuwia ochronnego i roboczego, środków ochrony indywidualnej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do wykonawcy.Ilości asortymentu zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega prawo do zmiany ilości (zmniejszenie/zwiększenie do 20% przedmiotu zamówienia- ilości asortymentu) dostosowując je do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ 2:Sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży oraz obuwia ceremonialnego dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.Miejsce dostawy: ul. Nowodworska 60, 59-220 Legnica.Zamawiający wymaga, aby asortyment wyszczególniony w poz. 1, 2, 3 tabeli był tego samego koloru. Zamawiający wymaga, aby wyroby wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 9 tabeli oznaczone były w sposób trwały imieniem i nazwiskiem pracownika zamawiającego na wewnętrznej stronie wyrobu. Wyroby określone w poz. 1, 2, 3, 4, 5 tabeli muszą być szyte na miarę zgodnie z opisem określonym w przedmiocie zamówienia. Użyta tkanina do ich uszycia powinna być najwyższej jakości, nie ulegająca mechaceniu, deformacji, odbarwieniom, gnieceniu się, odporna na wytarcie i przepuszczająca powietrze. Do każdego wyrobu wymienionego w poz. 1-5, 9 tabeli powinna zostać dołączona informacja o rozmiarze, sposobie konserwacji i składzie tkaniny, z której ubrania zostały wykonane.Dokładny odcień koloru wyrobów wyszczególnionych w poz. 1, 2, 3, 4, 5 tabeli zostanie ustalony z wykonawcą po podpisaniu umowy, na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty próbek tkanin z kolorami.Przed każdym ustalonym terminem zamówienia na wyroby określone w poz. 1, 2, 3, 4, 5 tabeli wykonawca przyjedzie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie do miejsca wskazanego przez zamawiającego celem dokonania indywidualnych pomiarów pracowników zamawiającego, dla których będą dostarczane ww. wyroby. Obmiary do pozostałych wyrobów zamawiający dokonywać będzie samodzielnie. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw oraz będzie przestrzegał terminów i wielkości dostaw według bieżącego zapotrzebowania zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówiony towar na własny koszt, a także zapewni rozładunek z wniesieniem do miejsca wskazanego przez zamawiającego. Zamówione wyroby dostarczane będą w dni robocze w godz. 8.00-14.00.Zamawiający wymaga, aby wyroby wyszczególnione w poz. 1, 2, 3, 9 tabeli oznakowane zostały w sposób trwały imieniem i nazwiskiem pracownika zamawiającego na wewnętrznej stronie wyrobów. Dostarczane wyroby szyte na miarę powinny zostać opisane lub oznaczone przez wykonawcę (np. imię i nazwisko lub numer) na opakowaniu jednostkowym w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego wyrobu do osoby, dla której zostało wykonane na podstawie dokumentacji rozmiarowej.Wykonawca zapewni co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji na wyroby będące przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis realizacji zamówienia dla części nr 2 zawiera Projekt umowy TP/TZ/3/2/2013 stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Ilości oraz szczegółowy opis zamawianego asortymentu został zawarty w pkt 2 Tabela nr 2 załącznika nr 1 do SIWZ. Podane ilości asortymentu są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia/zwiększenia do 20% przedmiotu zamówienia (ilości odzieży i obuwia) dostosowując je do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA-CZĘŚĆ NR 3 : Pranie, odkażanie chemiczne i biologiczne, odpylanie odzieży roboczej oraz czyszczenie chemiczne odzieży ceremonialnej dla pracowników Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. 1. Miejsce realizacji zamówienia- odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży roboczej z poszczególnych jednostek zamawiającego w Legnicy : 1) Zakład Oczyszczania Miasta (TO)- ul. Nowodworska 48 2) Główna Siedziba (TIM, TI)- ul. Nowodworska 60 3) Składowisko Odpadów Komunalnych (TOS)- ul. Rzeszotarska 1 4) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- ul. Wrocławska 124 5) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- Cmentarz Komunalny dla miasta Legnicy w Jaszkowie 6) Zakład Zieleni Miejskiej (TZM)- ul. Orła Białego 8 7) Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt (TS)- ul. Ceglana 1 Odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży roboczej odbywać się będzie we wtorki w godzinach od 8.00 do 14.00. 2. Miejsca realizacji zamówienia-odbiór brudnej i dostarczenie czystej odzieży ceremonialnej z: 1) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- ul. Wrocławska 124, 59-220 Legnica, 2) Zakład Usług Pogrzebowych (TZU)- Cmentarz Komunalny dla miasta Legnicy w Jaszkowie. Dni oraz godziny odbioru brudnej i dostarczenie czystej odzieży ceremonialnej zamawiający ustali z wykonawcą po podpisaniu umowy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyki dotyczące wszystkich stosowanych przy realizacji usług będących przedmiotem zamówienia środków piorących i dezynfekcyjnych, a także stosować powszechnie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, normy i wytyczne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość stosowanych środków chemicznych i biologicznych oraz bezpieczny i terminowy transport. Wykonywanie usług powinno odbywać się w warunkach zgodnych z zaleceniami producenta odzieży.Wykonawca w ramach świadczonych usług określonych w pkt 1 tabeli zapewnia: 1) przeprowadzanie serwisu odzieży polegającego na wykonywaniu czynności mających na celu przywrócenie walorów użyteczności uszkodzonego asortymentu (naprawa odzieży). Przez naprawę strony rozumieją naprawę każdego rodzaju uszkodzenia, w szczególności: przyszywanie guzików, naprawa zamków, zszywanie, cerowanie, przyszywanie urwanych, uszkodzonych elementów przy zastosowaniu materiałów nie odróżniających się od całości odzieży, 2)konserwacji odzieży, 3) prasowanie wypranej odzieży, 4) dostarczanie odzieży czystej i odbiór odzieży brudnej własnym transportem wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko wykonawcy z miejsc wskazanych przez zamawiającego oraz zgodnie z częstotliwością określoną w tabeli. 5) sortowanie i umieszczanie odzieży w szafkach znajdujących się w miejscach wskazanych przez zamawiającego (odzież czysta oddzielnie dla każdego pracownika imiennie, odzież brudna w szafce zbiorczej), 1.Wykonawca w ramach świadczonej usługi, o której mowa w pkt 2 tabeli zapewnia: 1) dostarczanie odzieży czystej i odbiór odzieży brudnej własnym transportem wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko wykonawcy z miejsca wskazanego przez zamawiającego oraz zgodnie z częstotliwością określoną w tabeli, 2) prasowanie wyczyszczonej odzieży, 3) konserwacji odzieży. Każdorazowo przy odbiorze asortymentu do prania (czyszczenia) wykonawca odbierze brudną odzież wraz z ich specyfikacją, a pozostawi odzież czystą załączając jej specyfikację. Specyfikacja powinna wskazywać przekazywany asortyment odzieży, nazwisko użytkującego odzież oraz dyspozycje co do zakresu jej serwisu. Rodzaj i ilość asortymentu podlegajacego usługą, a także częstotliwość wykonywania usług została zawarta w pkt 3 Tabeli nr 3 załączniaka nr 1 do SIWZ.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia, a także do zmiany ilości odzieży podlegającej usługom dostosowując je do potrzeb bieżących zamawiającego w wysokości do 20% przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium dla każdej części zamówienia wynosi odpowiednio: dla części nr 1- wadium w kwocie 2.700,00zł, dla części nr 2- wadium w kwocie 300,00zł, dla części nr 3- wadium w kwocie 2.400,00zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpgk.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach