Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Gospodarstwo Skarbu Państwa Klewki z siedzibą w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-175 Olsztyn, ul. Bałtycka 65
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 5239155 w. 13 , fax. 0-89 5239154
- Data zamieszczenia: 2011-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Gospodarstwo Skarbu Państwa Klewki z siedzibą w Olsztynie
ul. Bałtycka 65 65
10-175 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 5239155 w. 13, fax. 0-89 5239154
REGON: 01034470802754 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa etyliny Pb 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych będących w zasobie Gospodarstwa Skarbu Państwa w Klewkach z siedzibą w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część A - dostawa paliw do GSP Klewki z siedzibą w Olsztynie, ul. Bałtycka 65, 10-175 Olsztyn. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyna bezołowiowa Pb - 95 oktanów 5000 litrów oraz olej napędowy 10000 litrów) do samochodów służbowych będących w zasobie Gospodarstwa Skarbu Państwa w Klewkach z siedzibą w Olsztynie. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie etyliny i oleju napędowego do 2 ciągników i 4 samochodów służbowych GSP Klewki z/s w Olsztynie w systemie elektronicznych lub zwykłych kart paliwowych. Częstotliwość tankowania odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. 3. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie nie wyższej niż obowiązujące klientów detalicznych na stacji paliw w dniu dokonywania zakupu. 4. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości (mniejszych ilości), ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 5. Wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość tankowania paliwa w formie bezgotówkowej we wszystkie dni miesiąca. 6. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, według obowiązujących norm PN - EN 228:2009 a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz.1441). 7. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w miejscowości: Olsztyn. 8. Rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. Każdorazowo do faktury VAT wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wydania nieodpłatnie zamawiającemu 6 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do dnia 30.12.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także karta gdy ulegnie zniszczeniu. 10. Karty paliwowe upoważniają zamawiającego do dokonywania bezgotówkowych transakcji na stacjach paliw honorujących karty paliwowe wykonawcy. 11. Na karcie paliwowej będą zakodowane następujące dane: nazwa użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, pojemność zbiornika określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, rodzaj paliwa. 12. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, stanu licznika pojazdu w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. 13. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. 14. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony zamawiającego, nie później niż w ciągu 10 dni od dnia zgłoszenia. 15. Specyfikacja samochodów służbowych zamawiającego, z wyszczególnieniem marek, numerów rejestracyjnych będzie stanowiła załącznik do umowy. 16. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 09.13.21.00-4, 09.13.42.00-9. 17. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy dla części A stanowiący załącznik Nr 6A do specyfikacji. Część B - dostawa paliw do GSP Klewki z siedzibą w Olsztynie Biuro Terenowe Morąg, 14-300 Morąg, ul. Dworcowa 13. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyna bezołowiowa Pb - 95 oktanów 5000 litrów) do samochodów służbowych będących w zasobie Gospodarstwa Skarbu Państwa w Klewkach z siedzibą w Olsztynie Biuro Terenowe w Morągu, ul. Dworcowa 13, 14-300 Morąg. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie etyliny do 2 samochodów służbowych GSP Klewki z/s w Olsztynie Biuro Terenowe w Morągu, ul. Dworcowa 13, 14-300 Morąg w systemie elektronicznych kart paliwowych. Częstotliwość tankowania odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. 3. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie nie wyższej niż obowiązujące klientów detalicznych na stacji paliw w dniu dokonywania zakupu. 4. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości (mniejszych ilości), ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 5. Wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość tankowania paliwa w formie bezgotówkowej we wszystkie dni miesiąca. 6. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, według obowiązujących norm PN - EN 228:2009 a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz.1441). 7. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w miejscowości: Morąg. 8. Rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. Każdorazowo do faktury VAT wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wydania nieodpłatnie zamawiającemu 2 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do dnia 30.12.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także karta gdy ulegnie zniszczeniu. 10. Karty paliwowe upoważniają zamawiającego do dokonywania bezgotówkowych transakcji na stacjach paliw honorujących karty paliwowe wykonawcy. 11. Na karcie paliwowej będą zakodowane następujące dane: nazwa użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, pojemność zbiornika określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, rodzaj paliwa. 12. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, stanu licznika pojazdu w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. 13. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. 14. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony zamawiającego, nie później niż w ciągu 10 dni od dnia zgłoszenia. 15. Specyfikacja samochodów służbowych zamawiającego, z wyszczególnieniem marek, numerów rejestracyjnych będzie stanowiła załącznik do umowy. 16. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 09.13.21.00-4. 17. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy dla części B stanowiący załącznik Nr 6B do specyfikacji. Część C - dostawa paliw do GSP Klewki z siedzibą w Olsztynie Biuro Terenowe Grabin, Grabin17, 14-106 Szyldak. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyna bezołowiowa Pb - 95 oktanów 5000 litrów) do samochodów służbowych będących w zasobie Gospodarstwa Skarbu Państwa w Klewkach z siedzibą w Olsztynie Biuro Terenowe w Grabinie, Grabin 17, 14-106 Szyldak. 2. Zamówienie będzie realizowane poprzez doraźne, bezgotówkowe tankowanie etyliny 3 samochodów służbowych GSP Klewki z/s w Olsztynie Biuro Terenowe Grabin, Grabin 17, 14-106 Szyldak w systemie elektronicznych kart paliwowych. Częstotliwość tankowania odbywać się będzie w zależności od potrzeb zamawiającego. 3. Każdorazowo sprzedaż paliwa będzie dokonywana po cenie nie wyższej niż obowiązujące klientów detalicznych na stacji paliw w dniu dokonywania zakupu. 4. Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości (mniejszych ilości), ze względu na aktualne potrzeby, w takim wypadku wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. 5. Wykonawca zapewni zamawiającemu możliwość tankowania paliwa w formie bezgotówkowej we wszystkie dni miesiąca. 6. Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, według obowiązujących norm PN - EN 228:2009 a także zgodność z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz.1441). 7. Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną stację paliw w miejscowości: Ostróda. 8. Rozliczenie pomiędzy wykonawcą a zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych przez zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. Dokonywane zakupy rozliczane będą co najmniej raz na miesiąc, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu. Każdorazowo do faktury VAT wykonawca dołączy dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji, nazwę, numer i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji, ilość i rodzaj paliwa, jego cenę jednostkową, wartość zakupu przed upustem oraz po upuście. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wydania nieodpłatnie zamawiającemu 3 kart paliwowych na numery rejestracyjne pojazdów niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do dnia 30.12.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby kart paliwowych w trakcie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy zmianie ulegnie liczba samochodów służbowych zamawiającego, numer rejestracyjny samochodu, a także karta gdy ulegnie zniszczeniu. 10. Karty paliwowe upoważniają zamawiającego do dokonywania bezgotówkowych transakcji na stacjach paliw honorujących karty paliwowe wykonawcy. 11. Na karcie paliwowej będą zakodowane następujące dane: nazwa użytkownika, numer rejestracyjny pojazdu, pojemność zbiornika określająca maksymalne jednorazowe tankowanie, rodzaj paliwa. 12. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionego paliwa przez każdy z pojazdów zamawiającego z podaniem numeru rejestracyjnego, daty transakcji i ilości zakupionego paliwa, stanu licznika pojazdu w systemie elektronicznym za pomocą karty flotowej lub równoważnej, posiadającej kod przypisany do każdego pojazdu. 13. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty paliwowej, wykonawca, po telefonicznym zgłoszeniu tego faktu przez zamawiającego, dokona natychmiastowego zablokowania karty. 14. Wykonawca wyda duplikat karty nieprawidłowo funkcjonującej z winy wykonawcy bez dodatkowych opłat ze strony zamawiającego, nie później niż w ciągu 10 dni od dnia zgłoszenia. 15. Specyfikacja samochodów służbowych zamawiającego, z wyszczególnieniem marek, numerów rejestracyjnych będzie stanowiła załącznik do umowy. 16. Jest to zamówienie na dostawę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 09.13.21.00-4. 17. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy dla części C stanowiący załącznik Nr 6C do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw silnikowych (benzyna bezołowiowa i olej napędowy) do pojazdów służbowych w Placówkach SG W-MOSG.
Dodano: 2016-04-08 - Zakup paliw do samochodów służbowych, pojazdów i sprzętu dla Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (ZDP).
Dodano: 2015-12-22 - DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH, OLEJÓW ORAZ AUTO - GAZU DLA POTRZEB ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OSTRÓDZIE NA ROK 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-10 - Wybór stacji paliw do obsługi Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie w 2016 r., z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Olsztynku; - ZADANIE NR 2- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Barczewie; - ZADANIE Nr 3- dostawa paliw dla obwodu drogowego w Dobrym Mieście; - ZADANIE NR 4 - dostawa paliw dla biura PSD w Olsztynie
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa paliw płynnych w 2016r. - benzyna bezołowiowa 95, olej napędowy, olej opałowy w temp. referencyjnej +15o C do ogrzewania budynku
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w 2016 roku
Dodano: 2015-11-30 - Zakup i sukcesywna dostawa paliw na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach
Dodano: 2015-11-30 - Zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa produktów paliwowych i pozapaliwowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, Obwodu Drogowego w Nidzicy, Lidzbarku oraz Iławie, realizowane na podstawie ważnej w danym dniu karty drogowej skonfrontowanej z wykazem pojazdów i osób uprawnionych do odbioru produktów paliwowych i pozapaliwowych oraz raportem pracy sprzętu.
Dodano: 2015-11-10 - sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów służbowych Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie w systemie rozliczeń bezgotówkowych
Dodano: 2015-05-14