Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Bankowy 3/5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48 22) 443 14 00 , fax. (+48 22) 50 50 673
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5 3/5
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48 22) 443 14 00, fax. (+48 22) 50 50 673
REGON: 01525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, oraz druków komunikacyjnych pomocniczych dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków akcydensowych pomocniczych do ewidencji ludności, wydawania dowodów osobistych, prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia korespondencji, oraz druków komunikacyjnych pomocniczych dla Biura Administracji i Spraw Obywatelskich i jego delegatur w dzielnicach. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać druki własnym staraniem i na własny koszt, w godzinach pracy Urzędu, do wskazanego magazynu w następujących lokalizacjach: - Bemowo, ul Powstańców Śląskich 70, - Białołęka, ul. Modlińska 197, - Bielany, ewidencja ludności ul. Lipińska 2, komunikacja ul. Podczaszyńskiego 12 - Mokotów, ewidencja ludności - ul. Rakowiecka 25/27, komunikacja ul. Wiktorska 91a - Ochota, ewidencja ludności ul. Majewskiego 34, komunikacja ul. Batorego 20, - Praga Południe, ul. Grochowska 274, - Praga Północ, ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, - Rembertów, Al. Gen. A. Chruściela 28, - Śródmieście, ewidencja ludności ul. Nowogrodzka 43, komunikacja ul. Mariańska 5 - Targówek, ul. Kondratowicza 20, - Ursus, Plac Czerwca 1976r. Nr 1 - Usynów, al. KEN 61, - Wawer, ul. Żegańska 1, - Wesoła, ul. 1 Praskiego Pułku 33, - Wilanów, ul. St. Kostki Potockiego 11, - Włochy, Al. Krakowska 257, - Wola, Al. Solidarności 90, - Żoliborz, ul. Słowackiego 6/8. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2 wykażą, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 (trzy) dostawy druków akcydensowych każda o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Do oferty należy załączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz dostaw, o których mowa w sekcji III.2) pkt 1.2 ogłoszenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie, o którym mowa w sekcji III.2) pkt 2 lit. c) ogłoszenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 44/16
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa druków
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa druków
Dodano: 2016-06-24 - Dostawy druków w postaci książek
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 27/16
Dodano: 2016-05-09 - Zakup i dostawa druków, formularzy resortowych, tarcz i obwolut oraz druków ścisłego zarachowania dla KWP zs. w Radomiu i jednostek podległych - nr postępowania 19/16
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa druków
Dodano: 2016-03-21 - Dostawy druków medycznych
Dodano: 2016-03-18 - WYKONANIE I DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY ZTM W 2016 ROKU
Dodano: 2016-01-29 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół z terenu gminy Wierzbica korzystających z dojazdów komunikacją regularną w 2016 r.
Dodano: 2015-12-03