Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 375 965 , fax. 815 375 965
- Data zamieszczenia: 2017-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
20031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 375 965, fax. 815 375 965
REGON: 135300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa drukarek dla UMCS w Lublinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa standardowych drukarek dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Ogłoszenia (Opis przedmiotu zamówienia), zamieszczony na stronie internetowej przetargi.umcs.pl, zakładka licytacje elektroniczne. Oferowane drukarki muszą być fabrycznie nowe, sprawne technicznie, bezpieczne, kompletne i gotowe do pracy oraz muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty złożenia zamówienia jednostkowego przez Zamawiającego. Dostawy jednostkowe realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis na drukarki zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do Ogłoszenia). UWAGA! W przypadku, gdy w zakres zamówienia wchodzi sprzęt komputerowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r. (Dz. U. z 2016r., poz. 710 z późniejszymi zmianami), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu biurowego typu niszczarki, drukarki
Dodano: 2024-06-14 - Dostawa febrycznie nowej drukarki 3D z technologią wydruku FFF/FDM
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa drukarek 3D z podziałem na 2 części w ramach Projektu "Politechnika Lubelska - Regionalna Inicjatywa Doskonałości"
Dodano: 2020-09-29 - Sukcesywne dostawy standardowych drukarek
Dodano: 2020-08-19 - Dostawa wyposażenia do warsztatów szkolnych w zawodzie technik pojazdów samochodowych w Zespole Szkół w Piaskach
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa skanera 3D i drukarki 3D dla Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia”
Dodano: 2020-07-10 - Dostawa fabrycznie nowej drukarki 3D
Dodano: 2019-10-04 - Dostawa fabrycznie nowej drukarki 3D dla Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2019-09-26 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Dodano: 2019-08-27 - Wyposażenie stanowiska wydruku przestrzennego
Dodano: 2019-08-23