Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże L.Pasteura
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7841174 , fax. 71 7840045
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    Wybrzeże L.Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7841174, fax. 71 7840045
    REGON: 000288981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 odrębne części A, B, osobno oceniane: A) Drobny sprzęt laboratoryjny B) Szkło laboratoryjne Miejsce dostaw (dotyczy części A-B): Dział Transportu i Zaopatrzenia UMW (magazyn) - wjazd na teren Uniwersytetu Medycznego od ul. Marcinkowskiego) Wybrzeże L. Pasteura 1, 50-367 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. – na miejsce wskazane przez pracownika Działu Transportu i Zaopatrzenia - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zmianie danych kontaktowych takich jak telefon, fax, adres e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni nr telefonu, faksu lub adres e-mail i nie powiadomi o tym zdarzeniu Zamawiającego, to uważa się, że zamówienie jest skutecznie złożone pod ostatnio znanym Zamawiającemu adresie e-mail, numerze telefonu lub faxu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo cenowym (wzór – zał. odpowiednio nr 2A-B do Siwz). Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do niniejszej Siwz). Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia do wyczerpania kwoty równej cenie oferty, (dla każdej z części A-B odrębnie) wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż przez okres 14 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem możliwości udzielenia zamówienia w wysokości 60% prognozowanych ilości podanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym niż 5 dni roboczych (w dniach od poniedziałku do piątku) od złożenia pisemnego zamówienia (pocztą, drogą elektroniczną lub faksem dla części A – B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach