Przetargi.pl
sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i pipet automatycznych, odczynników do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, standardów związków polifenolowych oraz urządzeń w ramach projektu „Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie opracowywania produktów o wyższym poziomie związków bioaktywnych” w ramach działania 1.1.1 PO Inteligentny Rozwój 2014–2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy nr POIR.01.01.01-00-1170/19-00 z podziałem na cztery części: — cześć 1: drobny sprzęt laboratoryjny i pipety automatyczne, — cześć 2: odczynniki do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, — cześć 3: standardy związków polifenolowych, — cześć 4: urządzenia.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.upwr.edu.pl/zamowieniapubliczne/ zamowienia-powyzej-30000-euro/dostawy
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i pipet automatycznych, odczynników do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, standardów związków polifenolowych oraz urządzeń w ramach projektu „Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie opracowywania produktów o wyższym poziomie związków bioaktywnych” w ramach działania 1.1.1 PO Inteligentny Rozwój 2014–2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy nr POIR.01.01.01-00-1170/19-00 z podziałem na cztery części: — cześć 1: drobny sprzęt laboratoryjny i pipety automatyczne, — cześć 2: odczynniki do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, — cześć 3: standardy związków polifenolowych, — cześć 4: urządzenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przed. zam. jest sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i pipet automatycznych, odczynników do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, standardów związków polifenolowych oraz urządzeń w ramach projektu „Innowacyjne rozwiązania technologiczne w procesie opracowywania produktów o wyższym poziomie związków bioaktywnych” w ramach działania 1.1.1 PO Inteligentny Rozwój 2014–2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy nr POIR.01.01.01-00-1170/19-00 z podziałem na cztery części: — cześć 1: drobny sprzęt laboratoryjny i pipety automatyczne, — cześć 2: odczynniki do polifenoli i chemicznych oraz kolumn do chromatografii, — cześć 3: standardy związków polifenolowych, — cześć 4: urządzenia. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ dla części 1, 2, 3 i 4. Przed. zam. został szczegół. opisany ilościowo i rodzajowo w Arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ dla części 1, 2, 3 i 4. W toku realizacji umowy Zamawiający. będzie zamawiał asorty. w ilościach zgodnie. z rzeczywistymi potrzebami Zam.. Zam. zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu z Arkusza asortymentowo-cenowego (załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ dla części 1, 2, 3 i 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ dla części 1, 2, 3 i 4. Zamawiający w rozdziale 3 SIWZ szczegółowo opisał równoważność. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych jest zobowiązany jest wpisać w „Arkuszu kalkulacyjnym” stanowiący załącznik nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ dla części 1, 2, 3 i 4, w kolumnie „Produkt równoważny” nazwę producenta i nr katalogowy oferowanego przez siebie produktu równoważnego. W przypadku nie wypełnienia kolumny Produkt równoważny przez Wykonawcę, Zamawiający rozumie, iż nie oferuje produktu równoważnego i że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji: szczegółowo opisano we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5.1,5.2,5.3,5.4, do SIWZ jak i w rozdziale 3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą składa: a)formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) sporz. pod ryg.nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., b)arkusze kalkulacyjne – zgodnie z zał. nr 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, do SIWZ, sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a)JEDZ Wykonawcy (osobny dla każdego Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy) sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., b)JEDZ podwykonawcy/ów (jeśli dotyczy), sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., c)w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., Oferta musi być sporz. pod ryg. nieważ.i w postaci elektronicznej opat.kwalifi. podpis. Elektr., W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być sporz. w post.i elektr.i opatrz. Kalif. Podp. Elekt 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. 2. Zamawiający z udziału w postępowaniu wykluczy wykonawcę, wobec którego zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek określonych w art. 24 ust 1 ustawy Pzp oraz w art. 24 ust 5 pkt.1-2, pkt.4-8 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, złoży na wezwanie zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 PZP); c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach