Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa dla Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i komputerów

Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 5402426
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa
    Rynek 1 1
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. (065) 5402426
    REGON: 00052678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa dla Urzędu Miasta i Gminy we Wschowie oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i komputerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje: a)tonery/ tusze do drukarek b)tonery do kserokopiarek c)taśmy barwiące do drukarek d)bębny do drukarek e)dyskietki magnetyczne 3,5 f) płyty CDR i DVD-R
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301240004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a)Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zamówienie rozumiane jako sukcesywna ( w partiach) dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innego sprzętu biurowego o wartości odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia, trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca dostaw. Fakt wykonania takich zamówień musi być potwierdzony referencjami, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 1.5.Udzielą na dostarczone materiały eksploatacyjne rękojmi na okres nie krótszy niż 3 m-ce dla wkładów do drukarek atramentowych i 12 m-cy dla wkładów do drukarek laserowych i pozostałych zamawianych materiałów eksploatacyjnych, licząc od daty dostawy. 1.6.Wyrażą zgodę na warunki płatności wynagrodzenia ustalone przez Zamawiającego w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 1.7.Zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w SIWZ. 2.W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Rozdziale 5 niniejszej SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: 1.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru ( załącznik nr 1 do oferty). 1.2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 1.3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. 1.4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; W przypadku spółki jawnej wraz z ofertą należy przedłożyć zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników spółki jawnej. 1.5.aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 1.6.wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje) - wg załącznika nr 2 do oferty; 1.7.wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 7 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach