Przetargi.pl
SUKCESYWNA DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW DLA POTRZEB LABORATORIUM

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, Wyczółkowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 739 338, , fax. 757 739 338
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    Wyczółkowskiego 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 757 739 338, , fax. 757 739 338
    REGON: 23002192300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNA DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW DLA POTRZEB LABORATORIUM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest SUKCESYWNA DOSTAWA DLA SP ZOZ W BOGATYNI ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ODPOWIEDNICH ANALIZATORÓW DLA POTRZEB LABORATORIUM. 2. Zamówienie obejmuje 6 nierozłącznych Pakietów, jak niżej: Sukcesywna dostawa odczynników do: 1) analizatora do oceny właściwości fizykochemicznych moczu wraz z jego dzierżawą i serwisowaniem; 2) analizatora hematologicznego – 5diff wraz z jego dzierżawą i serwisowaniem; 3) oznaczania parametrów krzepnięcia wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego i jego serwisowaniem; 4) biochemii klinicznej wraz z dzierżawą i serwisowaniem; 5) oznaczania równowagi kwasowo-zasadowej z możliwością oznaczania elektrolitów, w tym jonów sodu, potasu, chlorków i wapnia wraz z dzierżawą analizatora i jego serwisowaniem. 6) Sukcesywna dostawa odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora do oznaczania badań immunochemicznych i jego serwisowaniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania w zakresie parametrów granicznych dla odczynników i analizatorów, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze „Zestawienie granicznych parametrów dla przedmiotu zamówienia” dla poszczególnych odczynników, analizatorów i systemu informatycznego - będących przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiące załączniki (od Nr III.1 do Nr III.6) do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia - za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowane urządzenie musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji poszczególnych części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów. II. WYMAGANIA ZAMAWIAJACEGO 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty - pod rygorem jej odrzucenia, m.in.: - Oświadczenia, iż oferowane produkty i urządzenia są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polski i Unii Europejskiej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; - Opisów – specyfikacji w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany element przedmiotu zamówienia. 3. W odniesieniu do wszystkich dostarczanych urządzeń - analizatorów Wykonawca musi spełnić następujące wymogi Zamawiającego: 1) Aparat w okresie dzierżawy, serwisowany bezpłatnie. 2) Przeglądy serwisowe zgodne z wymogami Producenta na koszt Wykonawcy. 3) Czas reakcji serwisu na zgłoszenie o awarii analizatora do 24h. 4) Wymiana aparatu na zastępczy, w przypadku braku możliwości naprawy nie później niż do 72 godzin od momentu zgłoszenia o awarii analizatora. 5) Pokrycie kosztów badań wykonanych w innym w laboratorium przez Zamawiającego w przypadku awarii aparatu po stronie Wykonawcy. 6) Koszt naprawy analizatora w przypadku awarii po stronie Wykonawcy. 7) Należy dołączyć paszporty, w celu prowadzenia zapisów serwisowania aparatu. 8) Paszporty (książki serwisowe) powinny zawierać szczegółowy opis serwisowania, terminy konserwacji analizatora przez użytkownika oraz pracowników serwisu 9) W opisie elementów zużywalnych, dotyczących serwisowania analizatora należy zamieścić: • Nr katalogowy elementów zużywalnych i odczynników zalecanych do konserwacji. • Sposób konfekcjonowania. • Cenę jednostkową elementu zużywalnego netto. • Podać koszt całkowity serwisowania analizatora brutto. • Czas wymiany elementów zużywalnych. • Przewidywaną ilość danego elementu zużywalnego i odczynnika do konserwacji w okresie dzierżawy. 10) Należy podać szczegółowo dane dotyczące kontaktu z serwisem. 4. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia Zamawiającemu opisy – specyfikacje w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany element przedmiotu zamówienia. 5. Instrukcje aparatów, paszporty, karty charakterystyki odczynników niebezpiecznych, instrukcje odczynnikowe muszą być dostarczone do Zamawiającego w dniu instalacji urządzeń u Zamawiającego. 6. Instalacja i konfiguracja dzierżawionych urządzeń (analizatorów) z systemem informatycznym Zamawiającego wykonana będzie przez Wykonawcę i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty i urządzenia są na dzień składania oferty dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP i UE – zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - Zał. Nr VIII do SIWZ; 2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – min. 2 (dwie) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – każde z zadań o wartości nie mniejszej niż łączna cena ofertowa dla całego zamówienia oferowana przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu - Zał. nr IX do SIWZ; 3. Opisy – specyfikacje w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) oferowanych przez Wykonawcę urządzeń z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego - określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach - parametrów, które musi spełniać dany przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach