Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy.

Pogotowie Ratunkowe w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Dworcowa 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7230141 , fax. 076 7230161
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Ratunkowe w Legnicy
    ul. Dworcowa 7 7
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7230141, fax. 076 7230161
    REGON: 39076094100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa części zamiennych, których rodzaj i ilość określono w poszczególnych pakietach od Nr 1 do Nr 16 : Pakiet Nr 1 - części zamienne do samochodów marki Mercedes Vito 115 CDI, r. produkcji 2008 Pakiet Nr 2 - części zamienne do samochodów marki Mercedes Vito 111 , r. produkcji 2007 Pakiet Nr 3 - części zamienne do samochodów marki Mercedes Sprinter 318 CDI , r. produkcji 2007 Pakiet Nr 4 - części zamienne do samochodów marki Mercedes Sprinter 316 CDI, r. produkcji 2006 Pakiet Nr 5 - części zamienne do samochodu marki Mercedes Sprinter 315 CDI, r. produkcji 2006 Pakiet Nr 6 - części zamienne do samochodu marki Mercedes Vito 111 , r. produkcji 2005 Pakiet Nr 7 - części zamienne do samochodów marki Mercedes Sprinter 313 CDI, r. produkcji 2005 Pakiet Nr 8 - części zamienne do samochodów marki Mercedes Sprinter 316 CDI, r. produkcji 2005 Pakiet Nr 9 - części zamienne do samochodu marki Mercedes Sprinter 313 CDI, r. produkcji 2004 Pakiet Nr 10 - części zamienne do samochodu marki Volkswagen Golf, r. produkcji 2007 Pakiet Nr 11 - części zamienne do samochodu marki Volkswagen Caddy, r. produkcji 2006 Pakiet Nr 12 - części zamienne do samochodu marki Volkswagen T-5, r. produkcji 2006 Pakiet Nr 13 - części zamienne do samochodów marki Volkswagen LT-35, r. produkcji 2001 Pakiet Nr 14 - części zamienne do samochodów marki Toyota Hiacie 2,4D, r. produkcji 1999 Pakiet Nr 15 - części zamienne do samochodu marki Peugeot Boxer, r. produkcji 1995 Pakiet Nr 16 - części zamienne do motocykla marki Honda CBF 600 S, r. produkcji 2008
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. spełnią warunki art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. spełnią wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 4. zaakceptują ogólne postanowienia przyszłej umowy , stanowiące załącznik do SIWZ, 5. dostarczą oferowane części do magazynu Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca składa w związku z powyższym oświadczenie oraz dokumenty wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Wykonawcy zagraniczni Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje si 4. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 ( dwóch) dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie ( np. listy referencyjne). 5. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY - stanowiący załącznik Nr 1. 6. Podpisane OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - stanowiące załącznik Nr 2. 7. Zaakceptowane ogólne warunki umowy - stanowiące załącznik Nr 3. 8. Zaświadczenie jakości GVO wystawione przez producenta lub dystrybutora danej części, albo oświadczenie potwierdzające posiadanie ww. dokumentów. W przypadku oświadczenia ww. dokumenty winny być udostępnione na żądanie zamawiającego. 9. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 10. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach